فصلی نو ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مرحله پنجم طرح امنیت اجتماعی با حضور مقتدرانه پلیس و با همراهی ارزشمند پرسنل تعزیرات حکومتی و بازرسان شبکه بهداشت در شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش فصل جنوب ، سید علی ملک‌حسینی از اجرای طرح امنیت اجتماعی در مرحله پنجم خبر داد و با اشاره به تاثیرگذاری مطلوب چهار مرحله گذشته گفت: در چهار مرحله سابق این طرح با اخلالگران نظم اجتماعی و برهم زنندگان آرامش عمومی و بهداشت جسمی و روانی جامعه، برخورد قاطع و قانونی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود : اعلام حمایت و رضایت گسترده عموم مردم و قدردانی این مردم فهیم و ارزشمند از اجرای این طرح و درخواست مکرر به استمرار طرح، موجب افزایش انگیزه مجموعه قضایی در ادامه این طرح شده است.

وی با اعلام اینکه، پس از آسیب‌شناسی علمی و قضایی، دادسرای مرکز استان، برنامه جامع و مدون طرح امنیت اجتماعی را تهیه و تنظیم شد طرح امنیت اجتماعی در مرحله اجرا با حضور ویژه معاون دادستان مرکز استان جناب مسعودی کوشک در مرحله عملی و نظارت خاص بر اقدامات ضابطین، دستیابی به اهداف کامل طرح را تسریع نمود.

وی افزود: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضایی و پیشگیرانه و برخورد با هنجارشکنان و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش تاکنون چهار مرحله از طرح قضایی، انتظامی و امنیتی در مرکز استان اجرا شده و بسیار موفقیت آمیز بوده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

دادستان مرکز استان اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان و دغدغه فرماندهی محترم انتظامی در استان برای تدوین و اجرای طرح جامع مبارزه با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت اجتماعی، گام های موثر عملی برداشته شده و به امید خداوند متعال و با حضور موثر نیروی انتظامی و نظارت قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، تمامی محورهای هدف‌گذاری شده این طرح ها گام به گام اجرایی، و تا ساماندهی مطلوب، این وضعیت ادامه خواهد یافت.

همچنین معاون دادستان مرکز استان  به عنوان ناظر بر اجرای طرح  از دستگیری تعدادی از افراد سابقه دار و کشف مقادیری سلاح سرد از اراذل و اوباش خبر داد و گفت: مرحله ی پنجم طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با حاملین سلاح های سرد و گرم غیرمجاز، توزیع کنندکان موادمخدر و قرص های روانگردان،خودروهای پلاک مخدوش مخل نظم عمومی و کافه ها و کافی شاپ ها و قهوه خانه های بدون مجوز که اقدام به توزیع قلیان و فروش مشروبات الکلی می‌کنند، اجرا می‌شود.

اسماعیل مسعودی کوشک بیان داشت: در چهار مرحله قبل بیش از ۱۵۰نفر دستگیرشدند که از متهمان مزبور بیش از ۱۰قبضه سلاح جنگی، بیش از ۵۰قبضه سلاح شکاری و بیش از ۱۰۰قبضه سلاح سرد، بیش از ۵۰۰۰(پنج هزار لیتر) مشروبات الکلی کشف و نیز بیش از ۹۰دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.