به گزارش فصل جنوب ، حمیدرضا جانباز در نشست با نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبارت خوبی را برای حوزه آب در سال ۱۴۰۰ به تصویب رسانده‌اند که قابل تقدیر است. وی با اشاره به اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان در قالب بند […]

به گزارش فصل جنوب ، حمیدرضا جانباز در نشست با نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبارت خوبی را برای حوزه آب در سال ۱۴۰۰ به تصویب رسانده‌اند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان در قالب بند ۵ برای کمک به پروژه‌های آبرسانی در بودجه ۱۴۰۰، عنوان کرد: به پاس تلاش‌های نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در کمیسیون تلفیق به عنوان هدیه این پیگیری‌ها، پروژه‌های آبرسانی این ۳ شهرستان را سال آینده با سرعت به مرحله تکمیل و بهره برداری می‌رسانیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خدمات شرکت آب و فاضلاب در ۴ دهه اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تاخیر در تکمیل و بهره برداری از برخی پروژه‌های عمرانی با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده پذیرفتنی نیست.

مهدی روشنفکر با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای تسریع در روند اجرایی برخی پروژه‌های آبی تعطیل و نیمه فعال بیان کرد: مجتمع آبرسانی لوداب ۱۲میلیارد تومان، مجتمع آبرسانی توتنده ۳میلیارد تومان، زونبندی اصلاح شبکه آب شهر یاسوج ۶۰ میلیارد تومان، شبکه جمع آوری فاضلاب جنوب شهر یاسوج(سر رود جنوبی) ۱۵۰میلیارد تومان و تکمیل تصفیه خانه اضطراری شهر یاسوج ۱۵میلیارد تومان نیاز دارد.

وی خواستار حل مشکلات آبداران شد و ادامه داد: میزان مطالبات آبداران کهگیلویه و بویراحمد ۳ میلیارد تومان بوده که انتظار می‌رود شرکت مهندسی آب و فاضلاب برای برطرف کردن این مشکلات تدبیری کنند.

انتهای پیام/