بیانیه منتخب شورای شهر یاسوج در ارتباط با انتخابات
بیانیه منتخب شورای شهر یاسوج در ارتباط با انتخابات

به گزارش فصل جنوب ، عطاء الله دانشی منتخب شورای شهر یاسوج  در متن پیام خود نوشت : بسم الله الرحمن الرحیم “حمد و سپاس بیکران به درگاه پروردگار متعال که حضور باشکوه و چشمگیر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهروندان فهیم شهر یاسوج در سیزدهمین […]

به گزارش فصل جنوب ، عطاء الله دانشی منتخب شورای شهر یاسوج  در متن پیام خود نوشت :

بسم الله الرحمن الرحیم
“حمد و سپاس بیکران به درگاه پروردگار متعال که حضور باشکوه و چشمگیر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهروندان فهیم شهر یاسوج در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ، شکوه جاودانه‌ و حماسه ای تاریخی را رقم زدند.
گام‌های استوار ، عزم راسخ و مشارکت پر شور و شعور مردان و زنان غیور شهر و دیارمان در انتخابات ۲۸ خرداد ، که با درک صحیح از شرایط حساس فعلی و در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) انجام گرفت ، گامی بلند در راه اعتلا و سرافرازی ایران عزیز و دیار کهن و متمدنم بویراحمد واحد بود.
ضمن تبریک این حماسه بزرگ به حماسه آفرینان و منتخبین مردم ، از درگاه ایزد منان برای رئیس جمهور منتخب مردم حضرت آیت الله رئیسی توفیق خدمت خالصانه دارم. به همهٔ کاندیدای محترم و محترمه نیز که احساس تکلیف کرده و پا به عرصه انتخابات گذاشتند و از انتخاب بازماندند ، خسته نباشید عرض نموده ، امیدوارم ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرمان یاسوج بهره مند سازند.

اینجانب در برابر این همه شور و شعور و حسن اعتماد مردم شریف و فهیم سر تعظیم فرود آورده و ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند منان و ابراز ارادت و تواضع به محضر شما بزرگان نهایت قدرشناسی خود را ابراز نموده و با خدای خود عهد و پیمان می‌بندم تا صادقانه ، متواضعانه ، بی منت و خستگی ناپذیر با برنامه ریزی اصولی و استفاده از همه فرصت‌ها با اتکا به شعار توسعه همه جانبه برای رفع مشکلات شهرمان یاسوج تلاش کنم.

ان شاءالله خداوند توفیق دهد در جهت اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری ، دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات این مرز و بوم و پاسداری از خون شهیدان و صیانت از آراء پاک شما مردم شریف و دفاع از حقوق همه شهروندان در شورای اسلامی شهر گام بردارم.
این نوید را هم به شهروندان می دهم که به امید خدا در این دوره چهار ساله شورا با برنامه ریزی صحیح و عزم جزم اعضای جدید به دور از حاشیه ها و موضع گیری های سلیقه ای آنچنانکه درخور نام این شهر و زیبنده شهروندان عزیز است ، در جهت خدمت رسانی و توسعه متوازن شهرمان یاسوج تصمیمات مناسب اتخاذ و اجرا گردد.

در پایان از زحمات خالصانه همه دست‌ اندرکاران برگزاری انتخابات ، اعم از نیروهای اجرایی ، نظارتی ، قضایی ، بازرسی ، امنیتی و انتظامی ، همچنین از رسانه ها و صدا و سیمای مرکز استان به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ های رای صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و از درگاه خداوند سبحان سلامتی و سربلندی مردم ، نظام و کشور عزیز ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

 

” وَ مِنَ الله التُوفیق ”
عطاءاله دانشی
منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج