تاکید اتاق اصناف شهرستان بویراحمد بر درج کارتخوان ها در سامانه تا پایان دیماه

فصلی نو ، مدیر روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بویراحمد از بازاریان و اصناف این شهرستان درخواست کرد که نسبت به درج دستگاههای کارت خوان فعالیت اقتصادی خود در سامانه امور مالیاتی اقدام کنند

به گزارش فصل جنوب ، نعمت الله نیکزاد صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت : با توجه به جلسه برگزار شده مدیر محترم اتاق اصناف شهرستان بویراحمد با امور مالیاتی به اصناف تاکید شده است که هر چه سریعتر نسبت به درج کارتخوان های فعالیت اقتصادی کسبه اقدام شود .

نیکزاد مهلت ثبت کارتخوان ها را تا پایان دیماه اعلام کرد و افزود :  با توجه به اینکه پایان دی سال ۱۴۰۰،  آخرین مهلت مودی جهت تناظر پذیرنده های فعال قبلی با پرونده های مالیاتی وی خواهد بود، هرچه سریعتر باید نسبت به ثبت این اطلاعات اقدام شود.

وی ادامه داد : در فرایند مرتبط با این واسطه نرم‌افزاری، بازاریان و اصناف  از طریق شماره ملی خود وارد پنجره واحد خدمات مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir شده و پس از ثبت نام نسبت به درج پوس و کارتخوان های فعالیت اقتصادی خود اقدام خواهند کرد .

نیکزاد اضافه کرد : پس از پایان مهلت اعلام شده امکان تمدید وجود ندارد و افرادی که اقدام نکرده اند مشمول جریمه مالیاتی و محروم از بخشش ها خواهند شد .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=16196

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز: