وی گفت: بر اساس اعلام شورای مبارزه با مواد مخدر استان روزانه افزون بر پنج هزار معتاد برای فرایند ترک و رهایی از معضل اجتماعی به کمپینگ ها و مراکز ترک اعتیاد مراجعه می کنندک

فصلی نو ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت و مجموعه مدیریت اجرایی استان آماده حمایت از بهبود یافتگان مواد مخدر در قالب ارائه تسهیلات کم بهره اشتغال زایی به آنان است.

به گزارش فصلی نو ،علی محمد احمدی استاندار بهمراه نظری  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، و مدیرکل بهزیستی استان از مرکز شیرخوارگاه گلها و همچنین مراکز ترک اعتیاد در شهر یاسوج بازدید کردند.

احمدی در بازدید خود از برخی مراکز ترک اعتیاد بر ضرورت تامین و تقویت امکانات رفاهی و ورزشی و حمایت از بهبود یافتگان تاکید کرد.

وی تصریح کرد:امروزه یکی از مشکلات اساسی در این راستا بازگشت مجدد بهبود یافتگان به چرخه اعتیاد و مصرف مواد مخدر است که ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار یکی از راهکارهای مهم در این زمینه است.

احمدی افزود:ظرف یک سال گذشته حدود ۶۰ نفر بهبودیافته مواد مخدر در سطح تسهیلات اشتغال زایی دریافت کرده اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت تدبیر و امید اعتقاد عملی و راسخ بر مبارزه با آسیب های اجتماعی بویژه معضل سومصرف مواد مخدر دارد.

وی گفت: بر اساس اعلام شورای مبارزه با مواد مخدر استان روزانه افزون بر پنج هزار معتاد برای فرایند ترک و رهایی از معضل اجتماعی به کمپینگ ها و مراکز ترک اعتیاد مراجعه می کنندک

احمدی یادآور شد: البته یکی از مشکلات اساسی در این راستا بازگشت مجدد بسیاری از بهبود یافتگان به چرخه اعتیاد پس از طی کردن دوره درمان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در بازدید از تنها مرکز شیرخوارگاه استان خواستار توجه جدی و تامین امکانات رفاهی و خدماتی برای این کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شد.

وی اظهار داشت :علاوه بر تلاش برای آینده نگری این کودکان باید سایر نیازهای معنوی آنها به دلیل کمبود محبت والدین نیز جبران شود.

احمدی توجه جدی و فراهم ساختن همه امکانات برای این کودکان را خواستار شد و گفت: دولت با همه امکانات آماده حمایت جدی از این مراکز هست.