تشکیل جلسه هم اندیشی ،چهره های درخشان استان،نخبگان و اعضای باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد

فصلی نو،
جلسه هم اندیشی چهره‌های استعدادهای درخشان، نخبگان و اعضای باشگاه پژوهشگران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

 

به گزارش فصلی نو به نقل از اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوح، جلسه هم اندیشی چهره‌های استعدادهای درخشان، مخترعان و اعضای فعال باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان روز چهارشنبه، سی و یکم خرداد ماه سال جاری با حضور دکتر کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

دکتر آرمین محمودی ضمن خوشامدگویی و تشکر ویژه از ریاست محترم باشگاه پژوهشگران بخاطر در اولویت قراردادن بازدید از باشگاه دانشگاه این استان و تشکیل جلسه با اعضای محترم باشگاه واحد ، گزارشی از وضعیت تعداد دانشجویان ، استادان و کارکنان واحدهای استان ارائه نمودند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن منابع غنی زیر زمینی ، جنگلها ، آب و جاذبه های زیاد طبیعی و همچنین سرمایه های با ارزش منابع انسانی می تواند یکی از قطبهای درآمد زایی و گردشگری باشد و به فعل درآوردن این پتانسیلها از اهم وظایف نخبگان و پژوهشگران می باشد.

سپس اعضا ضمن معرفی اجمالی و بیان خلاصه ای از فعالیت پژوهشی خود در مورد مشکلات و راهکارها گفتگو و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

دکتر زارع ضمن تقدیر از فعالیتهای باشگاه استان، در خصوص اهمیت مشارکت اعضای باشگاه در جهت تشکیل شرکتهای دانش بنیان و ایجاد کارگاههای تولیدی مبتنی بر تحقیقات و به نتیجه رساندن ایده ها و تجارب به عمل و تولید و تجاری سازی نمودن اختراعات و ابداعات مخترعان اشاره کرد و ایجاد اشتغال و درآمد زایی برای دانشگاه آزاد اسلامی را لازم دانست.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان ، نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت مقالات و تلاش برای افزایش سهم باشگاه پژوهشگران و نخبگان درتولیدعلم دانشگاه آزاد اسلامی که منجر به رشدتولید مقالات اعضای این باشگاه در رکوردهای معتبر علمی در سطح بین‌المللی شده است از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های مهم این باشگاه بوده است.

 

او در جلسه مشترک کمیته استعداد درخشان و اعضای هیات رئیسه واحد یاسوج که در بعد از ظهر همان روز برگزار گردید با بیان اینکه جذب اعضای باشگاه در سالیان اخیر رشد خیلی خوب و قابل قبولی داشته است و باید به سطح بهتر و مطلوب تری برسد.

دکتر کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه مشترک ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این باشگاه، گفت: باشگاه پژوهشگران جوان ۷۷۵۰۰ عضو دارد.

دکتر زارع همچنین از تأسیس شهرهای دانایی از سوی این باشگاه خبر داد و گفت: با توجه به پتانسیل ها ، ظرفیتهای طبیعی ، زیباییها و منابع غنی این استان پیشنهاد می شود با انعقاد تفاهم نامه و پیگیری از طرف مسئولین واحد نسبت به راه اندازی شهر دانایی اقدام شود.
در خاتمه سوابق و مستندات پرونده های سه نفر از محققین و پژوهشگران واحد در کمیته جذب استعدادهای درخشان مطرح که با اتفاق آرا جهت عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تصویب گردید.

IMG 20170622 115217

IMG 20170622 115229

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=4079

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: