فصلی نو، رئیس فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ ۳ نفر بر اثر تصادف در محور تنگ کناره یاسوج خبر داد . محسن جلیل ر گفت‌وگو با فصلی نو در یاسوج از تصادف خونین در ساعات اولیه روز پنج‌شنبه ۱۵ خرداد در منطقه تنگ کناره یاسوج خبر داد. وی با بیان اینکه […]

فصلی نو، رئیس فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ ۳ نفر بر اثر تصادف در محور تنگ کناره یاسوج خبر داد .

محسن جلیل ر گفت‌وگو با فصلی نو در یاسوج از تصادف خونین در ساعات اولیه روز پنج‌شنبه ۱۵ خرداد در منطقه تنگ کناره یاسوج خبر داد.

وی با بیان اینکه این تصادف به علت واژگونی پژو پارس در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد رخ داده است و ۲ نفر در صحنه فوت کردند افزود: آمبولانس‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند و مصدومین را به مراکز درمانی انتقال دادند.

این مسوول گفت: مصدومین که جوان هم بودند به مراکز درمانی انتقال یافتند که یکی از آن‌ها در بین راه جان خود را از دست داد.

در همین ارتباط سرهنگ بهنام ویسی‌پور فرمانده پلیس راهور استان با تشریح علت حادثه تصادف در تنگ کناره یاسوج اظهار کرد: متاسفانه این تصادف در نقطه حادثه‌خیز تنگ کناره یاسوج اتفاق افتاد و جان چند نفر را گرفت.

وی با بیان اینکه بارها در خصوص وضعیت این نقطه حادثه‌خیز هشدارهای لازم را داده بودیم و باید فکری به حال آن در نزدیکترین نقطه به مرکز استان کنیم افزود: این اولین و آخرین حادثه دردناک و خونین نبوده است و نخواهد بود و باید با چنین وضعیتی منتظر حوادث خونبار دیگری باشیم.

ویسی‌پور با بیان اینکه پژو از طرف شهر در حال حرکت بوده و سرنشینان آن هم افغانی بوده‌ا‌ند گفت: با توجه به این که هم شیب تند و هم پیچ تندی در این منطقه است علی‌رغم وجود تابلو و خطوط لرزاننده عرضی چون از نظر هندسی پیچ مشکل دارد و رانندگان هم بی‌احتیاطی می‌کنند مثل این تصادف که خودرو با برخورد با گاردریل واژگون می‌شود و چند نفر جان خود را از دست می دهند.

در این سانحه متاسفانه دو نفر در صحنه و یک نفر هم در راه انتقال به مراکز درمانی در آمبولانس اورژانس جان خود را از دست می‌دهند.