در مورد اهمیت چشمگیر این عید همین بس که روز کامل شدن دین مبین اسلام است.

یاسوج- فصلی نو – امام جمعه یاسوج با اشاره به ۳۱ مردادماه روز صنایع دفاعی، گفت: تمامی کشورهای دنیا اعم از دوست و دشمن به اقتدار نظامی ایران اسلامی معترف هستند.

به گزارش فصلی نو ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: ایران اسلامی در اوایل دوران هشت سال دفاع مقدس با کمبود جدی تجهیزات نظامی مواجه بود اما به همت متولیان امر توانست انواع تسلیحات جنگی از جمله هواپیما، موشک، توپ، قایق و زیردریایی را تولید کند که مایه افتخار و مباهات است.

وی افزود: عزت، استقلال و تأثیرگذاری کنونی ایران اسلامی مرهون اقتدار نظامی آن است.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: دولت انگلیس به همین دلیل مجبور به آزادسازی کشتی نفتکش توقیفی ایران اسلامی شد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به کشور، بیان کرد: هر چند که آنان سال ها در اسارت رژیم بعث عراق بودند اما هرگز تسلیم شکنجه های ددمنشانه دشمن نشدند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ۱۸ ذیحجه روز عید غدیرخم را تبریک گفت و عنوان کرد: در مورد اهمیت چشمگیر این عید همین بس که روز کامل شدن دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه عید غدیرخم یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است، ابراز داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) در این روز با تعیین حضرت علی (ع) به عنوان جانشین خود و نخستین امام شیعیان مهمترین مأموریت دینی اش را انجام داد.

امام جمعه یاسوج با تسلیت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید آمیراحمد تقوی مؤسس حوزه علمیه دهدشت، گفت: این عالم ربانی و مجاهد نستوه روز گذشته و در سن ۹۶ سالگی از دنیا رفت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: این روحانی مردمی دارای سوابق درخشان دینی و علمی بود و خدمات ارزنده ای نیز در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارائه کرد.