فصل جنوب (فصلی نو )، در حالی که شیوع ویروس کرونا در این روزها جولان می‌دهد و همزمان با فصل خزان، جان انسان‌ها همچون برگ‌های پاییزی می‌ریزد و خانواده‌ها را داغدار می کند، این روزها حال خانواده‌ها در همه جهان خوب نیست. در همین حال، سوءمدیریت ها در برخی مناطق کشور از جمله یاسوج مصیبت را دوچندان می کند.

به گزارش فصلی نو به نقل از ایران مامن ، هر چند پرسنل زحمتکش بیمارستان شهید جلیل یاسوج از ابتدای این بیماری برای حفظ جان مردم مایه گذاشتند اما بعضا ناکارآمدی‌های مدیریتی جان بیماران را می‌گیرد.

حکایت این خبر کمبود اکسیژن در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید جلیل است که سه‌شنبه‌شب گذشته روی داد و مرحوم امرالله بهادر را به کام مرگ کشاند.

خانواده بهادر الان علاوه بر مصیبت از دست دادن پدر از کمبود اکسیژن در این بیمارستان گلایه فراوان دارند.

یکی از اعضای خانواده بهادر ن اظهار داشته است: در موقع قطع اکسیژن سراسیمه به پرستاران مراجعه کردم، آنها گفتند اکسیژن بیمارستان تمام شده از دست ما کاری ساخته نیست.

وی گفت: چند روز قبل از بیماری پدرم تست کرونا انجام دادیم اما بعد از یک هفته نتایج تست آمد و تاخیر در اعلام نتیجه باعث شد کل خانواده‌ام کرونا بگیرند و الان هم مادرم که بیماری ریوی دارد در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است و هنوز نمی داند که پدرم هفته پیش فوت کرده و به خاک سپرده شده است.

ضمن قدردانی از زحمات پرسنل بیمارستان شهید جلیل، داستان غم انگیز خانواده بهادر هشداری است برای مسوولان بهداشت استان تا دقت بیشتری در انجام وظایف محوله داشته باشند.