فصلی نو،جلسه امروز توسعه شهر سی سخت ،که با حضور فرماندار شهرستان دنا و معتمدین این شهر در فرمانداری دنا برگزار شده بود به جنجال کشیده شد. به گزارش فصلی نو،یک منبع آگاه در این زمینه به فصلی نو گفت:در جلسه امروز ابتدا فرماندار دنا در ارتباط با پروژه های نیمه تمام شهر سی سخت […]

فصلی نو،جلسه امروز توسعه شهر سی سخت ،که با حضور فرماندار شهرستان دنا و معتمدین این شهر در فرمانداری دنا برگزار شده بود به جنجال کشیده شد.

به گزارش فصلی نو،یک منبع آگاه در این زمینه به فصلی نو گفت:در جلسه امروز ابتدا فرماندار دنا در ارتباط با پروژه های نیمه تمام شهر سی سخت و مشکلات سد راه این طرح ها به ایراد سخنرانی پرداخت و در صحبت های خود مردم سی سخت را در بخشی از موانع مقصر قلمداد کرد.

بر اساس این گزارش ،در حین صحبت های فرماندار دنا یکی از حاضرین با انتقاد از فرماندار ، خطاب به وی گفت: مقصر همه این مشکلات شما هستید ،همه کارهای انجام گرفته را به نام خودتان تمام می کنید ولی برای کارهای نیمه تمام و نا موفق مردم را بی عرضه و همه تقصیرات را گردن معاونان استاندار و سیاست های دولت می اندازید .

پس از اعتراض وی ،دیگر حاضران نیز فرماندار شهرستان دنا را مورد انتقاد قرار دادند و از وی خواستند ،هر چه سریعتر از سمت خود استعفا دهد ،که دامنه اعتراضات به محوطه فرمانداری کشیده شد،و حتی مردم قصد حمله به فرماندار را داشتند که با دخالت به موقع نیروی انتظامی مشکلی در این زمینه بوجود نیامد.

اعتراض مردم سی سخت به فرماندار دنا در محوطه فرمانداری این شهرستان مدتی ادامه داشت که در این بین شعارهای غلیه فرماندار دنا و رئیس منابع طبیعی این شهرستان سر داده شد.

همچنین در این تجمع ،مردم شهر سی سخت از استانداری و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تقاضا کردند ،زمینه برخورد با کم کاری های صورت گرفته در شهر سی سخت را شناسایی کنند ،که در غیر اینصورت هیچکدام از مردم این شهر در انتخابات ریاست جمهوری به نامزد معرفی شده از سوی دولت رای نخواهند داد.

لازم به ذکر است که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ آقای روحانی در شهر سی سخت بیشترین رای را کسب نموده بود.

گزارش های تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد…

 

photo 2017 02 23 14 16 07 photo 2017 02 23 14 16 15 photo 2017 02 23 14 16 22