جوابیه شدید الحن ۳ عضو اصلاح طلب شورای شهر یاسوج ،علیه نماینده شورای شهر

فصلی نو ،بنا نداشتیم ،ادامه دهنده انتشار بحث و جدل ۴ عضو محترم شورای شهر باشیم ،اما از آن جهت که سایت محترم محلی که سخنان سرکار خانم را منتشر نمود ،بنا به هر دلیلی که برای همکاران عزیز محترم هست حاضر به انتشار جوابیه نشدند،با توجه به اصرار ۳ عضو محترم شورای شهر یاسوج و با امیدواری به خاتمه یافتن این بحث ها بیانیه زیر منتشر می شود.

اصولا واکنش به هر خبر یا مصاحبه می بایست در رسانه ای که خبر را تهیه نموده است منتشر شود و رسانه منتشر کننده موظف است که عین جوابیه را در همان بخشی که خبر قبلی را نشر داده است ،منعکس نماید ،اما  بنا به دلایلی که برای سرکار خانم زمانی محترم است ایشان از ارسال جوابیه یا پاسخ به فصلی نو دریغ کردند،لذا عین صحبت های خانم زمانی که بیانیه زیر در جواب آن آمده است در زیر بیانیه درج می شود.

بسمه تعالی

در گذشته ای نه چندان  دور در این سرزمین همواره شیرزنانی شجاع و غیور دوشادوش مردان سخت کوش حضور داشته اند که همچنان نام و آوازه آنان جاری است ،اما متاسفانه شورای شهر یاسوج در دور  جهارم تجربه تلخی را آغاز کرد.

سرکار خانم زمانی

در ابتدا مایه بسی خرسندی است که علیرغم سکوت سرد و عدم اظهار نظر جهارساله شما در اکثر موارد مطروحه در صحن شورای شهر یاسوج حرفی برای گفتن داشته اید ،چرا که در طول این دوره فقط به عنوان پرکردن و همنشینی با صندلی شورای شهر حضوری فعال داشته اید.

واقعیت اینست که قصد پاسخ به مطلب اخیر شما را نداشتیم اما همچنان که تا شهریور ماه نماینده مردم شهر یاسوج در شورای شهر هستیم و حسب وظیفه تا ساعات آخر ادای دین خواهیم کرد.

فرموده اید طرح دادن اصلا هنر نیست ،شما بفرمایید وظیفه شورا مگر غیر از ارائه طرح،تصویب و سیاست گذاری و نظارت چه می تواند باشد،حتما به نظر شما پیوستن به اکثریت و فراموش کردن رای مردم است ،اجرای طرحها و مصوبات بر عهده شهرداری می باشد که متاسفانه خود شما علیرغم عدم اجرای مصوبات و طرحهای شورا توسط شهردار کماکان از حامیان شهردار بوده اید و هیچگونه انتقادی از عملکرد شهردار نداشته اید ،گویی که یاسوج مدینه فاضله است .

گفته اید شهردار یاسوج بر اساس برنامه هایی که ارائه داده اند مورد پذیرش قرار گرفته اند ،به مردم و شهروندان بفرمایید از کسانی که کاندید شورای شهر یاسوج بوده اند و اسامی ،رزومه کاری آنان موجود است ،چند نفر را به شورا دعوت کردید و مصاحبه انجام دادید ؟،بر چه اساسی آنان را فاقد صلاحیت دانستید ،آیا بجز شهردار فعلی که از قبل با هماهنگی اکثریت شورا و جلسات شبانه با لابی گری و فامیل بازی تعیین کرده !بودید  فرد دیگری حضور داشت؟آیا تاکید نکردیم دیگر گزینه های شهرداری نیز باید جهت مصاحبه در جلسات شورا حضور داشته باشند ؟

سرکار خانم زمانی

خیلی زود دچار فراموشی شدید و شاید هم طعم شیرین حضور در اکثزیت شما را به این روز دچار کرده است.

گفته اید برخی می خواهند مظلوم نمایی کنند از کدام مظلومیت سخن می گویید آیا بجز اینست که در تمام دوره شورا ما ۳ نفر (اردشیری -پایدار و علی پور)با قدرت و شجاعت تمام با ارائه مباحث قانونی و کارشناسی اظهار نظر نمودیم و علیرغم تصویب برخی مصوبات توسط شما با عدم تایید توسط کمیته انطباق فرمانداری ،مهر تاییدی بر نظرات ما زده شد؟و شما از روی شرمساری حاضر نشدید مصوبات انطباق فرمانداری را در صحن شورا قرائت کنید؟

فرموده اید ،برخی از افرادی که در طیف اکثریت هستند رزومه و سابقه پربارتر اصلاح طلبی  دارند ،مرحمت کنید آنها را به مردم معرفی کنید ،شاید منظور شما همان کسانی هستند که به گفته خودتان به اصولگرایان پیوستند.

در جایی با توجه به نقل و قولهای خودتان به اقلیت خرده گرفته اید و به اکثریت تاخته اید بفرمایید شما چه بوده اید ،اصلا در شورایی که تعدادی اقلیت و تعدادی اکثریت بوده اند شما جز کدام دسته بوده اید.

گفته اید هر چه اصولگرایان فضار آوردند به آنها نپیوسته اید و شخص دیگری به آنان پیوست مرحمت بفرمایید آن فرد را بهمراه دلیل اعلام کنید.

گفته اید این ۳ نفر به دنبال سواستفاده های شخصی بوده اند ،لطف بفرمایید و محدودی از این سواستفاده ها را عنوان کنید ،آیا این شما نبودید که در سال اول با پشت کردن به تیم اقلیت شورا و بخاطر ترس از عدم برخورداری امتیازات اکثریت و شهرداری ،علیرغم مستندات لازم و کافی از امضای طرح س.ال از شهردار خودداری کردید و یکباره رئیس کمیسیون …. شدید آیا شما نبودید که ….

پیشنهاد می شود گشتی در احوالات و گذشته شورایی خودتان بزنید و علت تناقص گویی هایی و فراموش کاریهای خودتان را بررسی کنید.

گفته های زیادی داشته اید که هر کدام دیگری را زیر سوال می برد مطلب شما عین خطاهای زیاد شما بود و چیز جدیدی از طرف ما ارائه نگردیده است.

خواهرمحترم

نماینده مردم بودن شان و جایگاه اجتماعی و سیاسی و ابزاری می خواهد،شجاعت در بیان نظرات و صراحت و تعهد ،تخصص ،صداقت در گفتار و کردار و نهایتا آمادگی جهت پرداخت هر گونه هزینه حتی اگر در گروه اقلیت باشید ،قطعا مردم فهیم شهر یاسوج خصوصا بانوان محترم نماینده ای می خواهند که در شان و منزت آنان عمل کند .

گفته اید جز اقلیت شورا بوده اید و در جوابیه ما اظهار کرده اید وارد مسائل سیاسی نشده اید ؟!!!!

گفته اید علت اینکه برخی در اقلیت هستند نداشتن طرح و برنامه اجرایی بوده است !!وامصینتا پس در این صورت به گفته خودتان،شما نیز به جهت قرار گیری در اقلیت فاقد طرح و برنامه بوده اید .

لطف بفرمایید بگویید طرح پارک بانوان چگونه بوده است از طرف کدام عضو اکثریت ارائه شده است ؟

سرکار خانم زمانی این همه گفته های شما و تناقص گویی هایتان ما را مصمم می کند که بخار سکوت سرد و عدم اظهار نظرها در صحن شورا از شما تشکر کنیم چرا که اگر لب می گشودید قطعا باز هم …..

آنقدر از پارک بانوان گفته اید و به عنوان عملکرد از آن دفاع نمودید ،قطعا پارک بانوان و سایر مجموعه های تفریحی ،فرهنی و ورزشی بانوان به عنوان جمعیت تاثیر گذار شهر یاسوج ضروری بوده است ،اما بفرمایید آیا جایگاه فعلی پارک بانوان که فاقد استاندار لازم جهت تفریح و ورزش بانوان است که حداقل از طرف دو تپه دانشگاه و تپه پارک کاملا در دید عموم است دارای توجیه می باشد؟(اصلا ما فرض می کنیم طرح را شما ارائه دادید و خود شما بنا  کردید).

آیا این پارک توسط شما اجرا گردیده است یا اینکه اعضای محترم شورای شهر با ایجاد پارک که توسط شهردار ارائه طرح شده بود ، موافقت کردند؟

صحبت کردن در خصوص عملکرد شورایی شما را کوتاه می کنیم ،هر چند که هنوز موارد دیگری همراه با مستندات مانده است که به دلیل همان حرمتی که شما فرمودید ارائه نخواهیم داد و سخن را کوتاه می کنیم.

در پایان:

طیف اقلیت شورای شهر یاسوج ضمن اعتقاد راسخ به مشارکت زنان توانمند این دیار در مسائل اجتماعی ،سیاسی،فرهنگی و اجتماعی امیدوار است که حضور زنان توانمند ، شجاع و صاحب اندیشه در دور پنجم شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم ،تجربه تلخ دوره چهارم را به فراموشی بسپارد.


متن کامل سخنان زهرا زمانی:

عضو شورای شهر یاسوج تاکید کرد: شهردار یاسوج نه بخاطر جناح بندی سیاسی بلکه بر اساس برنامه هایی که ارائه داد با رای تمام اعضای شورای شهر انتخاب شد.

زهرا زمانی در گفتگو با خبرنگار ……..در واکنش به سخنان سه عضو شورای شهر یاسوج (اردشیری – پایدار – علی پور)، گفت: برخی آقایان مدعی اصلاح طلبی هستند و معتقدند در اقلیت شورای شهر قرار داشتند و از این طریق می خواهند مظلوم نمایی کنند و عدم توانایی و ضعف عملکردی خود را سرپوش بگذارند اما غافل از اینکه خوشبختانه مردم آگاه هستند و از همه چیز خبر دارند.

 

تنها عضو زن شورای شهر یاسوج تاکید کرد: موضوع اقلیت و اکثریتی که در شورای شهر شکل گرفت بر اساس اصلاح طلبی و اصولگرایی نبود و برخلاف ادعای آقایان مدعی اصلاح طلبی، در طیف اکثریت افرادی حضور دارند که رزومه و سابقه اصلاح طلبانه پربارتری از این افراد دارند.

زمانی با بیان اینکه اتفاقا دو دستگی که شکل گرفت به این خاطر بود که برخی برنامه و طرح اجرایی نداشتند و خود به خود در اقلیت قرار گرفتند، افزود: اگر برخی امروز سنگ اصلاح طلبی را به سینه می زنند و معتقدند شهردار اصولگرا بود چرا به وی رای دادند! مگر نه این بود که می توانستند مثل شهر تهران بر مشی خود بمانند و به شهردار رای ندهند.

نماینده بانوان در شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: واقعیت انتخاب جاوید به عنوان شهردار یاسوج این بود که وی برنامه هایش را ارائه داد و اعضای شورای شهر به این نتیجه رسیدند که وی می تواند شهردار خوبی باشد و در طول این چهارسال نیز شاهد خدمات خوبی در شهر یاسوج بودیم که پارک بانوان و چند پارک دیگر و تحول در بسیاری از زیرساخت های حوزه شهری از جمله ثمرات حضور وی در شهرداری بود.

زهرا زمانی تاکید کرد: پارک بانوان جز شعارهای انتخاباتی بنده در سال ۹۲ بود و در همه نشست هایی که داشتم به لزوم ایجاد فضای سبز مناسب و پارک اختصاصی بانوان تاکید داشتم و خوشبختانه توانستم این طرح را ارائه دهم و با کمک مجموعه شهرداری این مهم به نتیجه برسانم.

وی اضافه کرد: آقای پایدار می گوید که طرح از ناحیه شهرداری بوده است ولی آقای اردشیری عنوان کرده است که شورای شهر این طرح را ارائه داده است و این تناقض گویی ها فقط برای اینست که بگویند این طرح را بنده ارائه نکردم اما مدارک و مستندات آن در شورای شهر موجود است و فیلم ها و شعارهای تبلیغاتی بنده در سال ۹۲ که بر این موضوع تاکید داشتم و این طرح را عنوان کردم نیز تائید ادعای بنده است.

زمانی افزود: لازم است آقای پایدار بدانند طرح ارائه کردن هنر نیست و باید طرح اجرا شود تا مردم از نتیجه آن بهره مند شوند نه اینکه فقط شعار و حرف باشد.

عضو شورای شهر یاسوج تاکید کرد: خیر و صلاح اصلاح طلبی در این است که برخی ادعای آن را نکنند چرا که در سواستفاده های شخصی آنها نباید پای این جریان نوشته شود.

زهرا زمانی با بیان اینکه شورا یک نهاد اجتماعی و فرهنگی است و نباید درگیر مسایل سیاسی شود و هدف بنده ابتدا رضای خدا و سپس خدمت به مردم شهراست، خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر باید اجرایی بیاندیشند و اجرایی عمل کنند و درگیر مسائل سیاسی نشوند و بنده همواره تلاشم این بوده است که فراجناحی، فراقبیلیه ای و فراجنیسیتی عمل نمایم.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=3539

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: