حضور ۳۰ درصدی اعضاء درسالنهای مطالعه کتابخانه های عمومی استان در مناطق زرد بلامانع است

فصلی نو ،با زرد شدن وضعیت برخی مناطق و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد، کتابخانه های عمومی استان پذیرای ۳۰ درصد از اعضای خود در سالنهای مطالعه استان خواهد بود.

به گزارش فصل جنوب به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان، با زرد شدن وضعیت برخی مناطق و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد، کتابخانه های عمومی استان پذیرای ۳۰ درصد از اعضای خود در سالنهای مطالعه استان خواهد بود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گفت: امانت و برگشت کتاب در بخش مخزن کتاب برای عموم آزاد است اما استفاده از سالنهای مطالعه برای ۳۰ درصد اعضاء در شهرهای وضعیت زرد ممکن خواهد بود.
یاسر رحیمیان اظهار داشت: در مناطق قرمز استان کتابخانه های عمومی  کماکان تعطیل است ولی مناطق آبی نیز ۵۰ درصد اعضاء می توانند با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالنهای های مطالعه حضور پیدا کنند.
وی در پایان با اشاره به خدمات کتابخانه های عمومی استان برای مناطق قرمز افزود: طرح « کتاب درب منزل» ابتکار کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد است که از  بهمن سال گذشته در استان اجرایی شده است که بر اساس این طرح اعضاء و علاقمندان به کتاب می توانند با تماس تلفنی با کتابخانه عمومی شهر و روستای خود کتاب را درب منزل دریافت کنند که در شرایط فعلی مردم بهتر است از این خدمت فرهنگی کتابخانه های عمومی در سطح استان استفاده کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14083

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: