دریافت وجه برای ارائه کارنامه در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است

فصلی نو ،مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دریافت وجه با هر عنوان برای ارائه کارنامه دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در این استان تخلف و ممنوع است.

به گزارش فصل جنوب ،هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این تصمیم از سوی اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش ‌و پرورش گرفته و به تمامی استان های کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: اولیای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه می ‌توانند به دفاتر رسیدگی به شکایات و تخلفات اداره های آموزش‌ و پرورش شهرستان ها و مناطق استان مراجعه و موضوع را گزارش دهند یا با ورود به سامانه ملی shekayat.medu.ir شکایت خود را ثبت کنند تا با متخلفان برخورد جدی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از مجازی شدن آموزش در مدارس کشور و این استان به دلیل شرایط کرونایی هیچ فوق ‌برنامه ‌ای ارائه نشده و بر همین اساس نیز دریافت وجه از دانش آموزان توجیه قانونی ندارد.

زارع پور عنوان کرد: اولیای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در صورت تمایل می ‌توانند مبلغی را به ‌صورت اختیاری به مدرسه محل تحصیل فرزندان خود کمک کنند.

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13445

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: