دعوت رئیس اتاق اصناف شهرستان بویراحمد به حضور در انتخابات ۲۸ خرداد
دعوت رئیس اتاق اصناف شهرستان بویراحمد به حضور در انتخابات ۲۸ خرداد

فصلی نو ،رئیس اتاق اصناف شهرستان بویراحمد مردم ، اصناف و بازارایان را به حضور در انتخابات دعوت کرد . به گزارش فصلی نو  در  علی ارشدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت : بازار و کسبه شهر یاسوج همواره در تمامی صحنه ها پیش قدم بوده است و به امید خدا روز جمعه ۲۸ […]

فصلی نو ،رئیس اتاق اصناف شهرستان بویراحمد مردم ، اصناف و بازارایان را به حضور در انتخابات دعوت کرد .

به گزارش فصلی نو  در  علی ارشدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت : بازار و کسبه شهر یاسوج همواره در تمامی صحنه ها پیش قدم بوده است و به امید خدا روز جمعه ۲۸ خرداد شاهد خلق حماسه دیگر از این قشر محترم خواهیم بود .

ارشدی در ادامه افزود : همه مردم و بازاریان باید خود را موظف به حضور در انتخابات بدانند و این حضور مسئولانه و با بصیرت می تواند مشکلات را حل کند.

وی در ادامه افزود : اصناف هواره نقش مهم و اثرگذاری در دعوت عمومی مردم به انتخابات دارند و می‌توانند در این راستا اثرگذار باشند چراکه مخاطب آنها مردم است و اصناف باید همچون گذشته نقش مؤثر خود را ایفا کنند.

رئیس اتاق اصناف یاسوج با بی اثر خواندن تبلیغات دشمنان نظام خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با استفاده  از توان  رسانه ای توسط عوامل داخلی و خارجی خود برای بزرگ جلوه دادن ضعفها و نارسائیهایی که نوعاً در اثر فشارهای سیاسی ، اقتصادی و تحریمهای ظالمانه ای که خود آنان بوجود آورده اند و تخریب افکار عمومی و دلسردی آنان برای شرکت در پای صندقهای رأی تلاشی جدّی و پیگیر از خود نشان داده و برای رسیدن به این هدف از بذل هرگونه هزینه دریغ ننموده و نمی نمایند .

علی ارشدی اضافه کرد : در همین راستا هیات رئیسه اتاق اصناف ، روسای اتحادیه ها به همراه بازاریان و اصناف شهرستان بویراحمد روز جمعه با حضور  گسترده و پرشور پای صندوقهای اخذ رأی با انتخاب اشخاص اصلح جهت  اداره کشور و مدیریت شهرمان گام بلندی بر می داریم.