دعوت مدیر کل کتابخانه های عمومی جهت حضور در جشنواره سرود آوایی و دوسالانه کارتون

فصلی نو ،یاسر رحیمیان، مدیر کل کتابخانه های عمومی از هنرمندان استان جهت حضور و شرکت در دو جشنواره ملی دوسالانه  کارتون کتاب و جشنواره سرود آوایی دعوت کرد.

به گزارش فصل جنوب به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد،مدیر کل کتابخانه های عمومی از هنرمندان استان جهت حضور و شرکت در دو جشنواره ملی  کارتون کتاب و سرود آوایی دعوت کرد.
یاسر رحیمیان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای هنرمندانی است که هرساله در جشنواره های ملی صاحب عناوین و مقام های در خور شده اند و بنده به خاطر این ظرفیت و توان از همه ایشان برای شرکت در دو جشنواره ملی کارتون کتاب و سرود آوایی دعوت می کنم.

رحیمیان اظهار داشت: شاعران، فرهیختگان و علاقه مندان در استان می توانند برای شرکت درمسابقه سرود آوایی به سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد به نشانی https://www.samakpl.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره سرود آوای کتابخانه همزمان با سالروز تاسیس نهاد با توجه به اهمیت کتابخوانی در تعالی جامعه و تاثیرگذاری زبان شعر در فرهنگ سازی و گرایش بیشتر مردم به این امر، همزمان با هفدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شده و این جشنواره با رویکرد تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ کتابخوانی و جایگاه کتابخانه‌های عمومی و کتابداران، استفاده از سرود به عنوان تاثیرگذارترین نوع شعر در ترویج کتابخوانی و توسعه کتابخانه ها، شناسایی استعدادها و ظرفیت های فرهنگی و هنری در اعتلای جایگاه کتابخوانی، نهادینه کردن فرهنگ مشارکت عمومی در فعالیت‌های ادبی کتابخانه‌ها و ایجاد تحول فرهنگی در خدمات کتابخانه‌ها در دستور کار نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار گرفت.

رحیمیان با اشاره به جشنواره دو سالانه کارتون کتاب، افزود: همچنین جشنواره دو سالانه کارتون کتاب فرصت بسیار خوبی است برای ارائه ایده‌هایی کارتونیست‌های مطرح  استان است و با توجه به اهمیت کتاب وکتابخوانی، هنرمندان این عرصه در استان می توانند در موضوع کتاب و به خصوص تقابل تکنولوژی با کتاب، هنر خود را در سطح ملی و بین المللی به نمایش در آورند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14529

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: