رئیس ستاد روحانی در استان ادامه داد: با این روند امیدی به مشاهده اتفاق خوب نیست اما کسانی که برای روحانی تلاش کردند مایوس نشوند چون دوره نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری بسر خواهد آمد .

فصلی نو ، جمعی از اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه امشب به صرف افطار در تالار ستاره شهر یاسوج گرد هم آمدند .

به گزارش فصلی نو استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس  ستاد روحانی در این مراسم بیان کرد: انتصابات در استان با نظر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انجام می شود .

سید ضیاء رضا توفیقی با انتقاد از سیاست دولت روحانی بیان کرد: اگر انتصابات نمایندگان مطلوب بود که می گویند توسط ما شکل گرفته است و اگر مطلوب نبود شانه خالی می کنند .

وی ادامه داد : مدیران در استان به توانمند ،غیر توانمند و  فرصت طلب تقسیم می شوند الان در این جلسه به احترام همه حاضرین چیزی نمی گویم و در آینده نزدیک خیلی از موارد را بر ملا خواهم کرد.

این فعال سیاسی افزود”: متاسفانه در طول یکسال از گذشت انتخابات ریاست جمهوری اتفاق مبارکی در استان شکل نگرفته است و خواسته های مردم در روند اجرایی برآورده نشده است .

رئیس ستاد روحانی در استان ادامه داد: با این روند امیدی به مشاهده اتفاق خوب نیست اما کسانی که برای روحانی تلاش کردند مایوس نشوند چون دوره نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری بسر خواهد آمد .

سید ضیاء الدین رضا توفیق اضافه کرد: دوستان بر این اهداف تلاش کردند اما این سیاست گران معامله گر بدانند که دوره آنها بسر خواهد آمد و آن چیزی که می ماند سرافرازی ایران و مردم هستند.

رضا توفیقی گفت : استاندار باید بداند که تاکنون برای اصلاح طلبان سکوت کردم اما این سکوت دیگر معنا ندارد ،می خواستیم مدیری که با شرایط استان آشنا نیست و غیر بومی است با شرایط وفق پیدا کند و به اندازه کافی به ایشان فرصت  داده شد.

وی گفت: آقای احمدی بداند که دولت و مجلس دو قوه جدا از هم هستند و ما علیه نمایندگان موضع نمی گیریم ولی در ارتباط با استاندار صبر جایز نیست.

رضا توفیقی عنوان کرد: دولت از ما مدیران ستاد خواسته است که روند اجرای سیاست های دولت را به آنان اطلاع رسانی کنیم و من برای پیگیری و بیان اعتراضات تا تهران هم خواهم رفت.

وی بار دیگر تاکید کرد : صبر جایز نیست و دیگر سکوت نخواهم کرد.