فصلی نو ، قهرمان و رکورددار دو با طناب جهان لوح ویژه قهرمانی خود را به نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اهدا کرد .

به گزارش فصلی نو ، ناصر احمدی رکورددار دو با طناب جهان که دو سال قبل با شکستن رکورد کریس پاروف قهرمان کانادایی موفق شده بود رکورد جهان در این رشته ورزشی را از آن خود کند ، لوح ویژه عنوان خود را به مهدی روشنفکر تقدیم کرد .

بر اساس این گزارش وی با حضور در دفتر نماینده مردم بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خطاب به روشنفکر گفت : بمناسبت هفته تربیت بدنی و بنمایندگی از طرف جمعی از ورزشکاران استان به پاس نگاه ویژه شما به ورزش و جوانان این لوح را تقدیم شما می کنم .

ناصر احمدی ادامه داد : به پاس نگاه مردمی شما و تلاش شما در راستای ایجاد وحدت و همدلی در حوزه انتخابیه خود لازم می دانم از شما تقدیر ویژه ای داشته باشم .

احمدی اضافه کرد : من نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب ، ورزشکاران همیشه سعی می کننند در حوزه های سیاسی و حاشیه های آن کمتر ورود کنند اما آرزوی ما اتحاد و همدلی است و امیدوار هستیم این اتحاد تداوم داشته باشد .

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ، ضمن تقدیر از حرکت احمدی بیان کرد : از رکورد شما خبر داشتم و شنیده بودم توانستید در ظرف ۳ ساعت ۴۵ کیلیومتر با طناب ، دوندگی داشته باشید لذا بر خود لازم می دانم به شما یک خسته نباشید جانانه بگویم .

مهدی روشنفکر در ادامه گفت : شما نه تنها افتخار شهرستان و استان بلکه اراده و انگیزه شما برای کشور افتخار محسوب می شود که جای بسی خوشحالی است که فرزندان منطقه برای میهن اسلامی افتخار آفرینی می کنند .

روشنفکر در ادامه افزود : با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در راستای توسعه و رشد ورزش همواره سعی می کنم حامی ورزشکاران در رشته های مختلف باشم .

وی اظهار داشت : بنده بعنوان خادم مردم وظیفه خدمت گذاری آنها را بر عهده دارم و برای تداوم موفقیت های شما در صورت نیاز از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد /

انتهای پیام