فصلی نو ،آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس دستگاه قضایی در جمع هیئتی وارد یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد. به گزارش فصل جنوب،آیت الله رییسی در جریان بیستمین و دومین سفر استانی خود به همراه جمعی از معاونین و مسئولین قضایی کشور، امروز دوم اسفند ماه وارد یاسوج شد. آیت الله ابراهیم رئیسی […]

فصلی نو ،آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس دستگاه قضایی در جمع هیئتی وارد یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش فصل جنوب،آیت الله رییسی در جریان بیستمین و دومین سفر استانی خود به همراه جمعی از معاونین و مسئولین قضایی کشور، امروز دوم اسفند ماه وارد یاسوج شد.

آیت الله ابراهیم رئیسی در بیست و دومین سفر استانی خود روز شنبه دوم اسفند ماه ۹۹ به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
در این سفر بررسی مسائل و مشکلات قضائی حقوقی استان کهگیلویه و بویراحمد و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.
دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در شورای اداری از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
آیت الله رئیسی در این سفر با حضور در شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد به بررسی مشکلات حقوقی قضایی این استان خواهد پرداخت.
لازم به ذکر است این سفر با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی این ستاد صورت پذیرفت.