زمین ستاد فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد جوازهای ساخت را دارد

یکی از مسئولان در نشست مبارزه با پدیده زمین خواری واقع در استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرده بود که زمین در حال احداث ستاد فرماندهی نیروی انتظامی حریم راه رعایت نشده و خواستار اجرای قانون در این خصوص شده بود.

فصلی نو- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی مسئولان استانی مطالبی خلاف واقع درباره زمین ستاد فرماندهی انتظامی اظهار داشتند و به تبع آن این مطالب از سوی سایت‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شد که تنها تشویش خاطر اذهان عمومی را در پی داشت.

به گزارش فصلی نو- سردار مهدی انصاری اظهار داشت: لازم است برخی از مسئولان در جلسات با علم و آگاهی لازم اظهار نظر کنند.

وی افزود: در چند روز گذشته جلسه ای با موضوع زمین خواری با حضور برخی از مسئولان و مقامات استانی در سالن استانداری تشکیل شد و یکی از مسئولان مطالبی را در خصوص زمین ستاد فرماندهی انتظامی استان بیان کردند که احتمالا تشویش خاطر اذهان عمومی را در پی داشته باشد. 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع این جلسه در رابطه با زمین خواری بوده نه بررسی حریم راه‌ها، بنابراین اظهارنظر این مسئول، بی‌محل و سنخیتی با جلسه و موضوع مورد بحث نداشت. 

سردار انصاری عنوان کرد: نیروی انتظامی بازوی نظام و ضابط عام در اجرای قانون و طلایه‌دار امنیت است و جانهای گرانبهایی را در این راه فدا کرده اند که همچون ستارگان درخشان بر تارک این نیروی خدوم می درخشد، بدیهی است که دامن آن، از این گونه اتهامات مبرا است. 

وی ابراز داشت: این زمین برای احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی استان، در طول قریب به ۳۰ سال از جمله مطالبات به حق مردم استان و پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی بوده ، که در نهایت زمین مذکور در سال ۱۳۹۱ طی قولنامه رسمی و به متراژ تقریبی ۱۲ هکتار از مالک حقیقی خریداری شد.

سردار انصاری گفت: ضمن پرداخت وجه معامله ، سند مالکیت آن به نام نیروی انتظامی استان منتقل شد و همه مدارک آن موجود و قابل استعلام از مبادی رسمی از جمله اداره ثبت اسناد و املاک است. 

وی به مسئولان ذیربط در این خصوص توصیه کرد که بدون داشتن اطلاعات کافی، از اظهار نظر نسبت به موضوعاتی که باعث تشویش و ایجاد شبهه در اذهان عمومی می شود، خودداری کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10579

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: