به گزارش فصل جنوب ،ستار هدایت خواه  در همایش نقش جوانان در دولت انقلابی در جمع برخی از جوانان انقلابی شهرستان‌های ۹ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو ستادهای آیت‌الله رئیسی با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: این جلسه در نوع خود در استان بی‌نظیر است چرا که نمایندگان جوانان استان از […]

به گزارش فصل جنوب ،ستار هدایت خواه  در همایش نقش جوانان در دولت انقلابی در جمع برخی از جوانان انقلابی شهرستان‌های ۹ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو ستادهای آیت‌الله رئیسی با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: این جلسه در نوع خود در استان بی‌نظیر است چرا که نمایندگان جوانان استان از همه نقاط حضور پیدا کردند و نماینده ولی فقیه هم به مدت چند ساعت حرفهای جوانان را می‌شنود.

این فعال سیاسی گفت: این دهه مربوط به جوانان است عید قربان ماجرای جانبازی یک جوان به نام اسماعیل است که بدون کمترین تاملی آماده ذبح گردیدن خود شد و پایان آن هم داستان یک جوان ۳۳ ساله در غدیر خم است که به امامت و ولایت برانگیخته شد و تنها دلیل رشد آنها ولایت مداری بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت انقلابی سه اصل دارد گفت: یکی کارگزاران و دولتمردان انقلابی هستند که شامل همه کارگزاران در همه قوا و نهادها هستند کارگزارانی که معرفت کافی نسبت به مبانی دینی و انقلابی داشته باشند.

ستار هدایت خواه با بیان این که سیستم رسمی تعلیم و تربیت  نتوانسته تاکنون مدیران در طراز انقلاب را تربیت کنند و تربیت‌هایی هم اگر بوده توسط نهادهای دیگر بوده گفت: آنهایی هم که تربیت شدند ناشناخته مانده‌اند و آنهایی که شناخته شده‌اند مورد استفاده قرار نگرفتند.

هدایتخواه با ذکر این سوال که موانع چیست، یادآور شد: یک بخش مربوط به سهم‌خواهی است و سهم خواهی یعنی این که بگوییم در فلان جا برای فلانی کار کرده‌ایم پس باید سهم ما داده شود.

وی گفت: اینگونه است که انسان‌های معرفی می‌شوند و ممکن است آدم های قابلی نباشند و شایستگی و قابلیت نداشته باشند باید آدم های قابل برای مسئولیت‌ها در نظر گرفت.

این فعال سیاسی گفت: اکنون وقت مطالبه کردن از دولت انقلابی برای به کار گرفتن نیروهای متعهد و متخصص بوده که در کنار آن باید کادرسازی و آماده سازی نیروها صورت گیرد و بسترها برای تصدی مسئولیت‌ها توسط افراد متعهد و متخصص صورت گیرد.

هدایتخواه گفت: متاسفانه از جمله سهم خواهی‌ها مربوط به نمایندگان مجلس است چون نماینده آدمی را به‌کار کار می‌گیرد که برای آینده خود باشد و به همین دلیل رهبری معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان در چند ماه اخیر تاکید کردند که دخالتی صورت نگیرد و فرمایشات معظم‌له ناظر بر همین مشکل بوده است.

وی در ادامه افزود: قانون هم گفته که نباید چنین باشد و نباید اصل تفکیک قوا را به هم بزنیم نماینده باید به وزیر صالح مومن و انقلابی رای بدهد تا او هم مسئول انقلابی و سالم تحویل دهد.

هدایتخواه با بیان اینکه البته گاها خبرهای خوبی برای به کارگیری نیروها در دولت آینده شنیده نمی‌شود گفت: دولت روحانی آدم‌های هم شان خودشان را کار گرفت ولی در این دولت نباید اجازه دهیم که مسئول فاسد و ناصالح به کار گمارده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای به میل خودم کاندیدای مجلس نشدم گفت: در همه دوره ها به زور و اجبار بود دوره آخر نیز برای اینکه به میدان نمیایم فرار کردم و به هنگام ثبت نام هم چند شرط گذاشتم که یکی از آنها راجع به عزل و نصب‌ها بود که دخالتی در آنها نداشته باشم چون خلاف وظیفه نماینده و خلاف قانون اساسی است و به همین خاطر در سال ۶۴ نیز به زور ما را به عنوان معاون پرورشی یک اداره معرفی کردند که ۶ ماه بیشتر در آن منصب نبودم چرا که معتقد بودم شاید دیگرانی بهتر از ما برای مدیریت باشند.

ستار هدایت خواه در ادامه با بیان اینکه در این استان دنبال هیچ پست و مقامی نبوده و نیستم یادآور شد: بر اساس معیارها تنها یک مطالبه‌گر خواهم بود و دعوا هم با کسی نداریم دعوا بر سر اصول و معیارها و ارزش‌هاست و سر هیچ موضوع دیگری با کسی درگیری و دعوا نخواهیم داشت.