شناسایی ۸۳۰۰ انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در شهرهای یاسوج و مادوان/عزم جدی آبفای استان در جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز

 

سید-علی-لدنی-نژاد-2به گزارش فصلی نو ، و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع مدیران شرکت آبفای استان با اشاره به  ضرورت تلاش مضاعف برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و افزایش میزان مصرف آب باید سعی کنیم در روند تامین آب شرب شهروندان کمترین خلل ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد یکی از رویکردهای اصلی این شرکت را تلاش جدی برای جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در سطح شهرهای استان دانست و گفت: در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شده و با تلاش مجموعه کارکنان آب و فاضلاب در سطح استان پیشرفت‌های خوبی در این زمینه حاصل شده است.

لدنی‌نژاد یکی از مشکلات اساسی پیش روی شرکت آبفای استان را تعدد انشعابات غیرمجاز در سطح شهرهای استان به ویژه در سطح شهر یاسوج و مادوان دانست و گفت: تنها در سال گذشته بیش از ۸۳۰۰ انشعاب غیرمجاز  آب و فاضلاب در سطح این دو شهر شناسایی و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز حدود ۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای یاسوج و روستای اقماری آن شناسایی و به مراجع معرفی شده است.

لدنی‌نژاد از تشکیل و ساماندهی هرچه بیشتر تیم‌های گشت ویژه تخلفات آب در سطح شهرها برای جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز خبر داد و تاکید کرد: برای موفقیت هرچه بیشتر در این مسیر نیازمند همکاری هرچه بیشتر دستگاه فرهنگی و رسانه‌ها هستیم چرا که موضوع سرقت آب و انشعابات غیرمجاز به معضلی فراگیر در سطح برخی شهرهای استان تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: آب و فاضلاب شهری با قاطعیت در این مسیر ورود پیدا کرده و با کمک دستگاه قضایی تاکنون پیشرفت‌های خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به نقش مهم روحانیون و امامان جماعت در تبیین مسائل شرعی مربوط به انشعابات غیرمجاز عنوان کرد:  متاسفانه  استفاده برخی  افراد از انشعابات غیرمجاز  ناشی از عدم آگاهی از مسائل شرعی در این زمینه است.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=1430

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: