عمل رئیسی به وعده خود؛ اکنون نوبت فعالان سیاسی و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش فصل جنوب ، هر چند در ابتدا برخی تصور می کردند رئیسی این را در شعار گفته اما در ادامه چینش مدیریتی نشان داد که وی عمیقا به این شعار اعتقاد دارد هرچند برخی تندورها سعی داشتند و دارند تا در این مسیر خلل ایجاد کنند.

انتصاب اسلامی وزیر و استاندار روحانی در معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان انرژی اتمی که یکی از مهم ترین پست های کابینه است، انتصاب عادل آذر به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی توسط رئیسی به خوبی نشان دهنده عمل به شعارها بود.

خبرهای دقیق حاکی از انتخاب دکتر حسین مدرس خیابانی به استانداری سیستان و بلوچستان و دکتر رحمانی به سمت رئیس مناطق آزاد و ویژه کشور که از مدیران دولت روحانی بودند نشانگر بدون تعلق بودن دولت فعلی به جریانات سیاسی است همان طور که آیت اله رئیسی بارها اعلام نمود وامدار جریانات سیاسی نیست و این دولت ، دولت مردم بدون هیچ تبعیضی خواهد بود.

این نگاه مثبت دولت می تواند چراغی برای استان محروم کهگیلویه و بویراحمد باشد و اولین پیش شرط استفاده از این فضا برای استفاده از نیروهای توانمند استان در سطح ملی، همدلی بین نمایندگان استان و فعالان سیاسی خواهد بود.

متاسفانه فرهنگ غلطی در این استان وجود دارد که بر محرومیت ما دامن زده و آن این که دعواها و اختلاف نظرهای سیاسی و منطقه ای درون استان را به سطح ملی نیز می کشانیم و دیگران همین عامل را بهانه کرده و فرصتی برای استفاده از توانمندی مدیران این خطه نمی دهند.

در استان های دیگر اصلاح طلب اصولگرا در استان مواضع خود را دارند اما خارج از فضای استان همدیگر را در راستای تقویت نیروی انسانی و توسعه منطقه ای یاری می دهند.

ما نیروی خوب، توانمند و زبده در تمام جریانات سیاسی استان کم نداریم، اما عدم باور ظرفیت های خودی و باور نداشتن به حرکت جمعی و بی تفاوتی نسبت به مسائل استان موجب شده تا نتوانیم در رشد منطقه و نیروها در سطح ملی و حتی بین المللی آن گونه که هستیم دیده شویم.

این استان اگر توسعه پیدا نکند و نیروهای این استان اگر رشد نکنند، قطعا این محیط برای هیچ کداممنان قابل تحمل نخواهد بود.

لااقل اگر نمی توانیم نردبان هم باشیم و به رشد یکدیگر کمک کنیم، با تخریب نردبان از پای هم برنداریم.

امید است در این فرصت اندک تا تغییرات مدیریتی کشور، با همدلی همه نیروها و نمایندگان اتفاقات خوبی در انتظار استان باشد و یقین بدانیم با تخریب و حسادت هیچ کس رشد نخواهد کرد

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=15117

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: