فراخوان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجداستان از نوجوانان و جوانان جهت حضور در کلاسهای آموزشی بازیگری تئاتر+جزییات

دولت آبادی با تاکید بر اینکه این دوره آموزشی برای ائلین بار در استان برگزار خواهد شد عنوان کرد: در اين دوره آموزشي جهت آماده سازي گروه هاي نمايشي و در قالب جشنواره تئاتر بچه هاي مسجد به رقابت خواهند بود.

فصلی نو ، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد  از فراخوان دوره آموزشی بازیگری تئاتر در رده سنی نوجوانان وجوانان خبر داد .

به گزارش فصلی نو ، علیرضا دولت آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با هدف کشف و پرورش استعداد های هنری در سطح مساجد ، نشر و گسترش فرهنگ دینی و انقلابی در قالب هنر این دوره آموزشی با همکاری حوزه هنری استان برگزار خواهد شد .

دولت آبادی با تاکید بر اینکه این دوره آموزشی برای اولین بار در استان برگزار خواهد شد عنوان کرد: در این دوره آموزشی جهت آماده سازی گروه های نمایشی و در قالب جشنواره تئاتر بچه های مسجد به رقابت خواهند بود.

وی اضافه کرد : مهلت ثبت نام تا دهم تیرماه سال جاری خواهد بود و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس یاسوج گلستان ۱۵ ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و یا گلستان ۶ حوزه هنری استان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۷۵۷۱۰۸۴۴ تماس حاصل کنند.

WhatsApp Image 2019 05 18 at 21.08.17
علیرضا دولت آبادی

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9300

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: