قطع حامل های انرژی مدارس شهرستان دنا ممنوع است / سال تحصیلی جدید از اول مهر ماه به صورت مجازی و آبان ماه حضوری برگزار می شود

به گزارش فصل جنوب ،به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا پناهی در ادامه بیانات خود اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه های مختلف کرد و گفت:با وجود اعتباری که برای زلزله و زیرساخت ها به شهرستان اختصاص داده شده شاهد توسعه و پیشرفت جدیدی در حوزه های مختلف خواهیم بود.

فرماندار شهرستان دنا در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،این هفته را دوران مقدس و طلایی ملت ایران دانست که با اتحاد و رشادت های آنها پیروزی را برای کشور به ارمغان آورد.
پناهی در ادامه اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید کرد و گفت:با وجود تخریب های گسترده در مراکز آموزشی شهرستان دنا، اما تلاش ما و مجموعه آموزش و پرورش، ایجاد یک فضای آموزشی مناسب برای سال جدید و ساخت و اتمام این مراکز آموزشی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ است.
وی تأمین اقلام غذایی و ضروری مردم را ار اولویت های کاری دستگاه های متولی دانست و اظهار کرد:در حوزه تأمین نان مورد نیاز شهر سی سخت توانستیم ۱۵ تن به سهمیه نانوایی های این شهر اضافه کنیم و در کنار آن نیز دو نانوانی دیگر را به چرخه تولید بازگرداندیم و علاوه بر آن یک ساعت دیگر به ساعت کاری نانوایی ها اضافه کردیم.
این مقام عالی دولت در شهرستان دنا به خدمات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دنا اشاره کرد و گفت:بنا به نیاز شهرستان  دنا به دلیل گردشگری بودن آن نیاز به احداث بیمارستان بود که هم در شهر سی سخت و هم در پاتاوه ساخت این دو بیمارستان کلید خورده است.
وی افزود:در حوزه مقابله و تزریق واکسن برای ویروس کرونا اولین شهرستانی بودیم که توانستیم از وضعیت قرمز عبور کنیم و در حوزه تزریق واکسن  در مرحله اول و دوم نیز رتبه برتر را  داشتیم.
رییس شورای تامین شهرستان دنا در خصوص قطع حامل های انرژی (برق،آب و گاز) مدارس شهرستان دنا گفت:از این تاریخ به بعد هیچ  دستگاه خدمات رسانی حق ندارد اقدام به قطع حامل های انرژی مدارس کند.
پناهی در ادامه بیانات خود اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه های مختلف کرد و گفت:با وجود اعتباری که برای زلزله و زیرساخت ها به شهرستان اختصاص داده شده شاهد توسعه و پیشرفت جدیدی در حوزه های مختلف خواهیم بود.
رییس آموزش و پرورش شهرستان دنا:در زلزله اخیر ۸ مرکز آموزشی ما تخریب کامل شد
ریاضی گفت:با توجه به اینکه تمامی تدابیر لازم جهت آغاز سال تحصیلی جدید در شهر سی سخت صورت گرفته است اما نگرانی ما از قطع حامل های انرژی همان تعداد از مدارس باقیمانده ای است که قرار است دانش آموزان ما در آنجا تحصیل کنند.
وی گفت:به غیر از شرکت برق شهرستان دنا که نهایت همکاری را با ما  داشته اما در حوزه آب و گاز دچار مشکل هستیم.
رییس آموزش و پرورش شهرستان دنا اشاره به جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا برای نحوه برگزاری سال تحصیلی جدید کرد و گفت:از اول مهر ماه به صورت مجازی و در صورت امکان از آبان ماه به صورت حضوری یا ترکیبی از حضوری و غیر حضوری کلاس ها برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=15189

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: