لبیک یا حسین(ع) اهالی تل خسرو وجمعی از ایل سترگ کی گیوی به منتظریان

برخی از فرهیختگان و اهالی ایل بزرگ کی گیوی در روستای نرگاه میزبان منتخب جریان نیروهای انقلاب بودند ،در این نشست قاید گیوی های ساکن تنگ تامرادی ، جوزار ، چیتاب و امامزاده محمود حضور داشتند .
در این نشست محمد نبی رزمخواه با ابراز گلایه از وضعیت موجود و بخصوص بیکاری در شهرستان بویراحمد و دنا گفت : باید مردم نماینده ای اصلح برای توسعه شهرستان انتخاب کنند تا شاهد پیشرفت و خارج شدن از محرومیت باشیم .

در این نشست کاندیدای جریان نیروهای انقلاب با بیان اینکه نقد بر وضع موجود اصلی ترین دلیلم برای ورود به عرصه انتخاب است گفت : خنثی بودن نمایندگان مجلس و وضع قوانین نامناسب باعث به وجود امدن مشکلاتی برای مردم شده است که نیاز است بدنبال تحول باشیم .

وی ابراز داشت کشور و به طبع شهرستان های بویراحمد و دنا سرشار از نعمات و پتانسیل های خاص می باشد اما نا کارامدی ها باعث شده است تا مردم از وضع موجود رضایت نداشته باشند .

او همچنین گریزی به شاخص های صنعتی شهرستان های بویراحمد و دنا زد و در ادامه ابراز داشت ، صنعت ، گردشگری و کشاورزی می تواند در شهرستان های دنا و بویراحمد توسعه یابد .

منتظریان با بیان اینکه مجلس و نماینده مجلس نقش عمده ای در توسعه دارد و با نظارت می تواند در پیش برد توسع کمک فراوانی کند.

معاون اسبق سیاسی و امنیتی استانداری استان گفت ، مردم از وضع موجود نگران هستند و خواستار تحول می باشند .
او گفت: باید تلاش کنیم مجلسی تشکیلی شود در تراز انقلاب اسلامی تا حداقل مشکلات معیشتی مردم با وضع قوانین مناسب حل شود.

منتظریان اظهار داشت: مسئولیت نمایندگی مجلس مسئولیت بزرگی می باشد و هر کس این امانت را در دست می گیرد باید امانتداری خوب باشد تا مردم از انتخابشان پشیمان نشوند .
وی گفت با برنامه های توسعه محور برای تحول به میدان انتخابات امده ام و سعی می کنم خدمتگذاری صادق برای مردم باشم.
او ابراز داشت: کرسی مجلس نباید تجارتی و با اعمال فشار و بردن قران به منازل مردم ایجاد شود چرا که وامداری را رقم می زند و باعث می شود تا در دوران نمایندگی به دلیل وامدار بودن سرنوشت سایر مردم را به بی راهه می برد.

اهالی تل خسرو میزبان منتخب جریان نیروهای انقلاب در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.
نماینده  این جمع با بیان اینکه انتخاب اصلح همراه با مشارکت حداکثری مشت محکمی بر دهان منافق و استکبار است و همچنین توسعه در منطقه را بدنبال دارد گفت : با انتخاب غلط ، پارتی بازی ، بی کاری و عدم توسعه را شاهد خواهیم بود.
او با بیان اینکه مردم برای منتخب مجلس باید اولویت باشد نه اینکه بعد از انتخاب شدن با پارتی بازی ، قوم گرایی ، وضع قوانین نامناسب به مردم ظلم کند.

در این نشست نادر منتظریان منتخب جریان نیروهای انقلاب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خون  شهید سپهبد سلیمانی اتحاد را در جهان اسلام و ایران رقم زد گفت : از دیگر برکات شهادت شهید سلیمانی شکستن هیمنه پوشالی امریکا بود و تمام دنیا فهمید با بمباران پایگاه امریکایی ها در عراق توسط ایران ، قدرت امریکا شعاری بیش نیست.

وی گفت همه مردم باید تلاش کنند با ولایت مداری و اتحاد در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کنند.

منتطریان حضور در پای صندوق های رای را یکی از راهبردهای وحشت برای دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت : با انتخاب نماینده اصلح و حضور در انتخابات هم دشمنان را به عقب می رانیم هم توسعه کشور و عدالت محوری را رواج می دهیم.

این منتخب جریان نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان های بویراحمد و دنا وضع موجود بعد از ۴۰ سال را بی عدالتی در حق مردم عنوان کرد و گفت : دشمن هیچ گاه نمی تواند از بیرون کشور به مردم ضربه بزند اما نا کارامدی و سوء مدیریت که نتیجه انتخاب خود مردم است حاصلش وضع موجود و مشکلات معیشتی  و ضعف در درون کشور است .

وی گفت مسئولان می توانند با ایجاد زیرساخت های توسعه ای در ۳ بخش کشاورزی ، گردشگری و صنعت رونق تولید در شهرستان های بویراحمد و دنا را شاهد باشند .

او این توسعه را نتیجه تحول و تغییر در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح عنوان کرد و گفت : طبیعی است با انتخاب نماینده ای دارای برنامه ، امانت دار و پاک دست  می توان به این توسعه دست یافت .

منتظریان گفت : جبهه نیروهای انقلاب با هدف رونق تولید و حل مشکلات معیشتی مردم از فقر در سراسر کشور وارد کارزار انتخابات شده است و به نظر می رسد با توجه به زائقه مردم به این مهم دست پیدا می کنند.

این منتخب جریان نیروهای انقلاب در شهرستان های بویراحمد و دنا گفت : انتخاب یک نماینده و عملکرد او خروجی سرنوشت ۴ ساله خود ماست و ضرورت دارد با اگاهی و تحقیق رای پای صندوق های رای حاظر شویم  تا سرنوشت خوبی را رقم  بزنیم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11107

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: