حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه دیدارهای امروز خود با سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء دیدار و گفت و گو کرد.

فصلی نو- استاندار کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبار محور ملی پاتاوه_دهدشت حداکثر تا خردادماه ۹۹ به طور صد درصدی به بهره برداری می رسد.

به گزارش فصلی نو- کلانتری پروژه های محور ملی پاتاوه_دهدشت، آبرسانی به ۴ شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده از سد کوثر  و همچنین سد تنگ سرخ را ۳ پروژه اولویت دار در استان عنوان کرد. 

نماینده ارشد اجرایی استان با اشاره به اهمیت جاده محور ملی پاتاوه_دهدشت، بیان کرد: این محور شریانی نقش محوری و راهبردی در خروج بسیاری از مناطق و روستاهای استان از بن بست دارد.

 وی افزود: جاده ملی پاتاوه – دهدشت یکی از مسیرهای اصلی و طرح‌های ملی راهسازی برای اتصال جنوب به مرکز و‌ شمال کشور است. 

کلانتری این محور را از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ به استان برشمرد و گفت: تاکنون برای بهسازی و تکمیل این محور از سوی دفتر مقام معظم رهبری کمک های شایانی انجام شد‌.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: در تلاشیم که این محور تا پایان سال زیر بار ترافیک برود. 

کلانتری خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبار این طرح ملی حداکثر تا خردادماه ۹۹ به طور صد درصدی به بهره برداری می رسد.

استاندار به مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان اشاره کرد و گفت: این مطالبات از سوی وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه پیگیری و تامین خواهد شد. 

کلانتری تصریح کرد: مقرر شد قرارگاه خاتم الانبیا در موعد مقرر این طرح مهم و ملی را به بهره برداری رسانده و تحویل دهد. 

استاندار با اشاره به پروژه آبرسانی به ۴شهر، بیان کرد: تأمین آب شرب به میزان یک هزار و ۷۰۰میلیون مترمکعب برای جمعیتی افزون بر ۱۵۲ هزار نفر در این چهار شهر پیش بینی شده است.

وی ابراز کرد: علاوه بر تأمین آب شرب این چهار شهر آب ۳۵۰ روستا در مسیر این طرح با جمعیتی بالغ بر ۸۷ هزار و ۷۰۰ نفر نیز تأمین خواهد شد.

 سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیز در این دیدار با تشکر از پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بر تسریع در روند اجرای این ۳ طرح مهم تاکید کرد و گفت: در تلاشیم که با تخصیص اعتبار مناسب این طرح در موعد مقرر به بهره برداری برسد. 

وی عنوان کرد: مردم غیور و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته بهترین شیوه خدمات رسانی هستند و ما نیز تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن تعهدات قرارگاه به کار خواهیم بست.