مدیرعامل جدید آبفا دنا منصوب شد/جعفری رفت و نوروزی آمد

فرماندار شهر ستان دنا بیان کرد: امیدواریم که همچنان برنامه ریزی مدون برای پیشبرد اهداف آبفا در شهرهای شهر سی‌سخت و پاتاوه صورت گیرد.

فصلی نو،با حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آبفا شهری نوروزی بعنوان مدیر جدید دنامنصوب گردید
به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی صبح امروز و با حضور فرماندار دنا، مدیرعامل شرکت آبفازشهری استان و جمعی از مسئولان محلی آقای نوروزی بعنوان مدیر آبفاز شهری دنا معرفی گردید.
فرماندار شهرستان دنا در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های ارژنگ جعفری مدیر با سابقه ۲۰ ساله این اداره اظهار کرد: تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان در کنترل تنش آبی قابل تقدیر است و این خود نشان دهنده وجود برنامه‌ریزی منسجم در این مجموعه است.
بهشتی روی گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب و فاضلاب مستقیماً با زندگی مردم در ارتباط هستند. و آب سالم یکی از مطالبات بحق مردم است.
فرماندار دنا خواستار سرعت بخشی به طرح احداث تصفیه‌خانه فاضلاب سی سخت شد و تاکید کرد: در این زمینه باید آگاهی‌بخشی صورت گیرد چرا که برخی اطلاع غیرکارشناسی و اشتباه در مورد اجرای این طرح به شهروندان داده شده است که نیاز هست این مهم که برای اهالی شهر مشکلاتی را بوجود آورده است با هدف رفع موانع موجود برطرف گردد.
در ادامه نیز سیدعلی لدنی‌نژاد نیز با تقدیر از همراهی مسئولان شهرستان دنا با شرکت آبفای استان اظهار کرد: اجرای طرح تصفیه‌خانه فاضلاب و حفر یک حلقه چاه آب برای شرایط اضطراری است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش‌های مدیرسابق آبفای سی سخت خواستار تعامل و همکاری مدیر جدید با مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهرستان دنا برای پیشبرد اهداف شرکت و خدمات‎رسانی مطلوب به شهروندان شد.
در پایان نیز وحید نوروزی مدیر جدیدی آبفای سی سخت عنوان کرد: شهر سی‌سخت از جمله شهرهایی است که به لحاظ تامین آب مشکل چندانی ندارد ولی با توجه به تغییر اقلیم باید به فکر احداث چاه اضطراری باشیم.
رئیس اداره آب و فاضلاب سی سخت عنوان کرد: با توجه به اینکه ادارات آبفای شهرهای مارگون و پاتاوه نیز از طریق آبفای سی‌سخت اداره می‌شوند باید ضمن فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف بهینه آب با قاطعیت با پدیده شوم انشعابات غیرمجاز برخورد شود.
وی خواستار همکاری مدیران شهرستان دنا آبفای سی سخت شد و گفت: برای تحقق هدف آبفا که تامین آب شرب سالم به شهروندان است این موضوع بسیار ضروری است.

unnamed unnamedw wq

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=2896

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: