مظلومانه ترین مراسم تودیع و معارفه دنیا / مدیر برکنار شده : راحت شدم+ تصاویر

فصلی نو ، با حضور حسین کاظمی  کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری، چنگیز هاشمی مشاور اقتصادی، مدیرکل دفتر فنی استانداری و برخی از مسئولان  مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان همیاری شهرداری استان در سالن محقر این سازمان برگزار شد .

به گزارش فصلی نو ، وفانژاد رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم معارفه خود با اشاره به اینکه سیاست‌های اشتباه در این سازمان مشکلاتی را به وجود آورد، اظهار کرد: در این سازمان نشسته بودند و اموال آن را به فروش می‌رساندند و حقوق و مزایای پرسنل را پرداخت می‌کردند که من قول می‌دهم، دیگر این کار اتفاق نمی‌افتد و اگر اموالی فروش شد به خاطر ارزش افزوده بیشتر باشد.
وی گفت: به دنبال درآمدهای جاری موقت خواهیم بود و از ظرفیت هیئت مدیره استفاده خواهیم کرد. و از ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی برای عبور از بحران‌های این سازمان استفاده خواهیم کرد. و نباید از ایجاد انگیزه و پویایی در سازمان غافل شد.

رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: پیشنهاداتی را به جمع هیئت مدیره می‌بریم و امیدوارم با همکاری آنان بارهای را بردوش این سازمان برداریم و وقتی که سازمان تمکن مالی داشته باشد، دیگر نیاز نیست که ریشش در گرو شهردار باشد.
وفانژاد گفت: همدلی، همکاری و تلاش برای سازمان از اولویت‌های بنده است و بنده از هیئت مدیره سازمان که قدرت بالایی در ساختار اجرایی استان هم دارند در وسط کار ما را تنها نگذارند.

رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از شهرداری‌ها می‌خواهیم که در چارچوب قانون با ما همکاری داشته باشند و تمام دوره‌های ضمن خدمت و آموزش کارکنان شهرداری‌ها را بر عهده این سازمان بگذارند تا درآمد ناچیزی از این راه به حساب سازمان همیاری شهرداری‌ها بیاید.

آیت فرهادی رئیس سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بیان کرد: سه حساب این سازمان اکنون مسدود است. و در این دو سال خدمتتم بیش از ۸۰۰ میلیون تومان بدهکاری این سازمان را پرداخت کردم. بیمه کارکنان را تا شب عید پرداخت کردیم و بخشی از مطالبات و حقوق کارکنان سازمان را هم پرداخت کردیم، با این وجود کارکنان ما چیزی حدود دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان طلب کار هستند.

در این مراسم از خدمات آیت الله فرهادی قدردانی و رحمان وفانژاد با حکم علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان منصوب شد.

در پایان این مراسم فرهادی در جمع خبرنگاران نفس راحتی کشید و گقت : ریاست در این سازمان سخت و طاقت فرسا بود مشکلات متعددی سر راه من و سازمان بود که با برگزاری این مراسم راحت شدم .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9001

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: