معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

فصلی نو ،طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد سرپرست معاونت اداری و مالی این نهاد منصوب شد


به گزارش فصلی نو ، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی غلامرضا علی پور کشکولی را به‌عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی کمیته امداد استان منصوب و از زحمات سیدصابر عابدی معاون پیشین اداری و مالی این نهاد تقدیر شد.
در حکم مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خطاب به غلامرضا علی پور کشکولی آمده است:


با توجه به کسب تجربیات مفید در مسئولیت‌های قبلی و همچنین تعهد و تخصص جنابعالی، طی این حکم به‌عنوان (سرپرست معاونت اداری و مالی) اداره کل استان منصوب می‌شوید.
 احصاء و دسته‌بندی نیازهای مالی و ارتباط مستمر درون و برون‌سازمانی، بهره‌گیری حداکثری از خرد جمعی و طلب مشارکت تمامی کارکنان حوزه ذی‌ربط در استان و شهرستان‌ها و ارتقاء عملکرد نیروی انسانی که بزرگ‌ترین سرمایه‌های این نهاد هستند، صیانت از بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و غیرضروری، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی، تقویت ظرفیت خیرین با تعامل  و هماهنگی با معاون محترم اداری و مالی مرکز مورد انتظار است.


 امید است با اتکال به حضرت حق و عنایات امام عصر(عج) و تحت لوای ولایت امر و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی موفق باشید.


شایسته ذکر است؛ غلامرضا علی پور کشکولی پیش‌ازاین به‌عنوان رئیس شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت بود و سیدصابر عابدی جانشین وی در این سمت شد

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12094

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: