نامه جوان دهدشتی به آ میراحمد تقوی-ظلم، نابرابری و نادیده گرفتن کهگیلویه در استان

فصلی نو -هاشم تقی زاده سوق

محضر ریاست محترم حوزه ی علمیه ی شهرستان کهگیلویه ، حجت الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی مقدم ( دامه طول عمره )

با اهدا سلام و سپاسگزاری از شما جهت عمری تلاش و مجاهدت در راه اعتلای اسلام و رفعِ موانع مشکلات در شهرستان کهگیلویه ی این روزهای مظلوم و خدا قوت و تشکری ویژه از شما بخاطر بازسازی مخروبه های آستان مقدس جد بزرگوارمان امام زاده سید محمود (ع) .

جناب آقای تقوی مقدم آنچه بنده را مجاب به نوشتن این مطلب نمود،ظلم ،نابرابری و نادیده گرفتن ظرفیتِ نیروی انسانی شهرستان کهگیلویه در مناسبات استان و عملکرد بسیار ضعیف نماینده مردم شریف کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی است.

از آنجایی که روحانیون به عنوان رهبران دینی شمرده می شوند، و شما در تراز عالی این قشر در شهرستان کهگیلویه قرار گرفته اید،از شما خواستارم با توجه به اهمیتِ جایگاه والایتان و نفوذی که در بین مسئولان عالی رتبه نظام دارا هستید ، چاره جویی و فکری به حال کهگیلویه ی بیمار کنید.

حضرت آمیراحمد ، پس از رفتن دکتر خادمی و آمدن آقای احمدی به عنوان استاندار ، تغییرات محسوسی در چینش معاونین و مدیران کل استانداری، شکل گرفت.
اما کم لطفی استاندار و یا عدم شناخت وی از فرزندان کهگیلویه ، سپس وزن ضعیف آقای هاشمی نماینده محترم ، ظرفیت و توانایی نیروی انسانی کهگیلویه نادیده گرفته شد.
تا جایی که شاهد عزل مهندس محنایی آن هم در شرایطی که جانشین وی مهندس گوهرگانی ست که در چهار سال گذشته توفیقی در مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان نداشته است، بوده ایم.

در این مدتی که جناب احمدی سکان مدیریت استانداری را در دست گرفته است، خط قرمزی بر روی ظرفیت انسانی کهگیلویه ی بزرگ کشیده اند و شهرستان ما با وجود چهره های تاثیرگذاری که هر کدام از آنها به تنهایی توانایی اداره یک وزارت خانه را دارد، را در برنامه های خود قرار نداد .
جناب تقوی فی الحال شاهد آن هستیم که در بین معاونت های استانداری استان، جایگاهی برای فرزندان کهگیلویه در نظر گرفته نشده است که این اقدام ظلم محسوب می شود.

امیدوارم همانند گذشته که با صلابت و اقتدار مثال زدنی خویش احقاق حق می نمودی ، در این رابطه اقدامی کنید تا دیگر کهگیلویه در وِ و بویراحمد غریب نباشد.

اما در رابطه با نماینده ی محترم شهرستان و عملکرد دو ساله ی وی که چندان گره گشای مشکلات و معضلات پیش روی شهرستان نبوده هم چند سطری به عرض گرانقدر شما برسانم.
امیدوارم که عرایض بنده بر اساس نصح شرعی بوده باشد و توسط عده ای تحریف نشود.

جناب آقای تقوی مقدم ، شما مستحضر هستید بخشی از موفقیت عدل هاشمی در انتخابات اسفند نود و چهار سوای از توانایی وی و شعارهایی که بعد ها مشخص شد،
در حد همان شعار باقی مانده است و هرگز تحقق نخواهد یافت ، حمایت سرور معظم بوده است.

حرف شما حجت بود . تا جایی که امیدهای زیادی در دل مردم زنده شود ،و به توسعه ی کهگیلویه ی بیمار امیدی بدمد.

اما اکنون نزدیک به دو سال از دوران نمایندگی هاشمی گذشته و کهگیلویه خسته تر از همیشه ، بی روح ، خشک و موج ناامیدی عمق وجود مردم را فرا گرفته است.

بلاشک اعلام حمایت جنابتان از عدل هاشمی انتظارات مردم را بالا برد. ولی بخاطر عدم توانایی وی در دفاع از حق مردم، شما نیز در برابر انتقادات به حق مردم باید پاسخگو باشید ، زیرا ایشان را یوسف خود خطاب نموده ای.

خواسته حقیر به نمایندگی از مردم به محضر شما این است، همانند گذشته آقای هاشمی را هدایت و راهنمایی کنید .

گویا ارتباط حسنه ای بین شما به عنوان معتمد شهرستان و عدل هاشمی نماینده ی مردم در مجلس برقرار نیست.
حقیقتا چنین شکافی باعث انشقاق و نابودی کهگیلویه خواهد شد.
زیرا تجربه ثابت کرده اگر مدیران و مسئولین ارتباط خود را با علما و فضلا و معتمدین شهر و دیار کم و یا احیانا قطع کنند، وضعیت نابسامانی در جامعه رخ می دهد.
متاسفانه عده ای از مردم ، بخاطر سوء مدیریت عدل هاشمی و عدم رسیدگی به وعده های انتخاباتی وی ، نسبت به شما گلایه هایی را دارا هستند.
دلیل آن هم حمایت مبارک حضرت از عدل هاشمی بود.

بنده مرتبا و مواکدا در همان اثنای انتخابات خدمتتان عارض بودم، شما شخصیتی مستقل و فراجناحی هستید.
بهتر است در این دهه های مبارک از عمر شریفتان، بیش از آنکه موضع سیاسی بگیرید، به مباحث علمی و حوزوی بپردازید و از شخص خاصی حمایت نکنید.
زیرا اگر کاندید مورد حمایت شما توفیقی در دوره ی خدمت خود نداشت ، اولین کسی که در تیرس انتقادات قرار می گیرد ، شخص شما هستید.

بحمدلله که جناب هاشمی نصایح احتمالی شما را با گوش و دل و جان می پذیرند و ادامه ی خدمت و مسئولیت خود را در مسیر رضای الهی و رفع محرومیت از چهره ی کهگیلویه ی خسته که بعید می دانم ، گام برمی دارد.

سخن بسیار است و مجال اندک ، کلامم را خاتمه می دهم.
امیدوارم چنانکه نگارش سطور خاطرتان را مکدر نمود ، عفو بفرمایید.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=5722

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: