علی رغم رعایت نکات ایمنی توسط گردشگران عزیزمان بعنوان یک برادر کوچکتر توصیه می کنم با دقت در رعایت اصول شناگری و تردد قایق در تنگه مراقب …

حامد پارسه متولد چیتاب جوانی که پارسال دختری از شیراز را که از قایق به عمق ۱۷ متری آب پرت شده بود رانجات داد،امروز هم توانست در تنگه های بالاتر سد چیتاب ، دختر ۳۱ساله ای را که بر اثر لیز خوردن روی صخره بیهوش و به عمق آب افتاده بود را از مرگ حتمی نجات دهد.

منطقه چیتاب یکی از مناطق بسیار زیبای گردشگری درشهرستان بویراحمد است که به علت وجود جنگل ها ، مراتع و رودخانه ای خروشان مقصد خوبی برای گدشگران و علاقه مندان به طبیعت است اما این منطقه دارای خطراتی برای نا آشنایان به ویژگی های طبیعت هم می باشد.


چیتاب_فصلی نو_ در جریان ورود انبوه گردشگران به تنگه سد چیتاب اینبار هم شجاعت جوانی از شهر چیتاب جان دختری ۳۱ساله را نجات داد.


حامد پارسه متولد چیتاب جوانی با قابلیت شنای بالا در آبهای خروشان و سنگین که پارسال دختری از شیراز را که در شلوغی و هیاهوی جمعیت از قایق به عمق ۱۷ متری آب پرت شده بود رانجات داد،امروز هم توانست در تنگه های بالاتر سد چیتاب که فاقد آنتن دهی تلفن همراه و عبور مرور و حتی فرود بالگرد می باشد دختر ۳۱ساله ای را که بر اثر لیز خوردن روی صخره بیهوش و به عمق آب افتاده بود را از مرگ حتمی نجات دهد.


بیشتر بخوانید 
هدیه خودرو به جوان کهگیلویه و بویراحمدی برای نجات یک دختر شیرازی واینکه اقای پارسه هدیه را قبول نکرد.
پارسه در تشریح جزئیات ماجرا به فصلی نو می گوید: انگار قسمت شده که هروقت برای تفریح کنار رودخانه و تنگه چیتاب می روم خداوند کمک می کند تا جان همنوعانم را نجات دهم و این موضوع برایم خیلی ارزشمند و باعث تسکین و قوت قلبم است.


این شناگر می گوید: گردشگران در تورهای متعدد بارهای بار به بستر رودخانه شهر چیتاب سفر می کنند که خوشبختانه با برخورد گرم مردم منطقه عجین شده اند.
حامدپارسه افزود: علی رغم رعایت نکات ایمنی توسط گردشگران عزیزمان بعنوان یک برادر کوچکتر توصیه می کنم با دقت در رعایت اصول شناگری و تردد قایق در تنگه مراقب …