فصلی نو،صبح امروز نشست مشترک واحد علوم و تحقیقات تهران با واحد یاسوج برگزار گردید. امروز نشست مشترک واحد علوم و تحقیقات تهران با واحد یاسوج برگزار گردید. رییس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران گفت: شرایط برای همکاری متقابل عقد قرارداد با دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج فراهم است و استان کهگیلویه و بویر احمد پتانسیل […]

فصلی نو،صبح امروز نشست مشترک واحد علوم و تحقیقات تهران با واحد یاسوج برگزار گردید.

امروز نشست مشترک واحد علوم و تحقیقات تهران با واحد یاسوج برگزار گردید.
رییس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران گفت: شرایط برای همکاری متقابل عقد قرارداد با دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج فراهم است و استان کهگیلویه و بویر احمد پتانسیل های لازم برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف پژوهش محور و دانش بنیان را دارد.
علی عباسپور طهرانی فرد در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج که با حضور عدل هاشمی نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم و تحقیقات برای سرمایه گذاری در شرکتهای دانش بنیان مطالعاتی انجام داده و سفری که انجام دادیم مطالعات ما در زمینه پتانسیلها و منابع گسترده موجود در این استان را تایید کرد.
عباسپور تاکید کرد: دانشگاه علوم و تحقیقات در سه بعد آموزش،تحقیقات و سرمایه گذاری پای کار است و بند بند قرار دادی که با این استان امضا می شود اجرا خواهد شد.
وی در ادامه بیان داشت: در ابعاد آموزش و تحقیقات جای هیچ نگرانی نیست چرا که توسط دانشگاه علوم و تحقیقات انجام می شود.
عباسپور با ابراز ناراحتی از وضعیت توسعه استان گفت: نسبت به قابلیت‌های این استان و استفاده از آنها غفلت شده است و برخی کشورها اگر قابلیتها و پتانسیلهای طبیعی و دست نخورده این استان را در اختیار داشتند الان بالاترین نرخ رشد،سرانه تولید و مردمی و بیشترین سطح رفاه را داشت.
نماینده ادوار گذشته مجلس ادامه داد: در چهار دوره ای که نماینده مجلس بودم نمایندگان کهگیلویه و بویراحمدو چهار محال بختیاری را مصمم،صادق و علاقه مند به میهن دیدم .
وی درباره ضمانت اجرایی پروژه ها نیز گفت: در حقیقت ۲ دانشگاه به میدان آمده اند دانشگاه علوم و تحقیقات هیچ ادعایی ندارد و به دنبال کسب نام و نشان هم نیست و صرفا قصدمان انجام برنامه و پروژه ای است که برای دانشگاه مفید و خوب است.
در این نشست که با حضور نماینده مردم کهگیلویه و ریاست دانشگاه آزاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد تفاهم نامه های همکاری امضا و رد و بدل شد.

IMG_0250 IMG_0281 IMG_0330 IMG_0341 IMG_0342 IMG_0371 IMG_0387