نمایندگان اصلاح طلب شورای شهر یاسوج ،ادعای” زهرا زمانی “را تکذیب کردند

فصلی نو،خبرها حاکی از آنست که  عصر روز چهارشنبه جلسه ای با حضور بانوان اصلاح طلب شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش فصلی نو،زهرا زمانی تنها بانوی عضو شورای شهر یاسوج نیز در این جلسه حضور داشت و در سخنانی که خود را اصلاح طلب معرفی کرده بود ،به بیان عملکرد خود ،طی ۴ سال گذشته پرداخت.

زهرا زمانی در این جلسه خطاب به بانوان اصلاح طلب گفت:در این دوره من عضو اصلاح طلب شورای شهر یاسوج  و در ردیف اقلیت شورا قرار گرفته بودم که متاسفانه به دلیل مخالفتهای طیف اکثریت مظلوم واقع شدیم .

زمانی در ادامه به نحوه قبول شدن خود اشاره کرد و افزود: باورش را نداشتم نفر اول شوم اما خوشبختانه رای قابل توجهی کسب کردم ،اما کار کردن با ده نفر مرد خیلی سخت بود.

وی در این جلسه که با محوریت مجمع زنان اصلاح طلب تشکیل شده بود ،گفت:من همراه گروه اصلاح طلب !!!!بودم حتی یک روز هر چه فشار آوردند که من به گروه اصولگرایان بپیوندم ،اما من قبول نکردم که در این بین مذاکره آنان با یکی دیگر از اعضای اصلاح طلب شورای شهر نتیجه داد و به همین خاطر آنان گروه اکثریت شدند.

زمانی اضافه کرد: به دلیل اینکه حقوق کارگران شهرداری پرداخت نشده بود ،ما نیز از دریافت حقوق خودداری کردیم.

عضو شورای شهر یاسوج اظهار کرد:در برنامه های دوره قبل خودم ۷ طرح ارائه دادم که ۴ تا ۵ تای اجرا شد ،مهمترین برنامه من پارک بانوان بوده است که حتی در روز افتتاحیه نمی خواستند من سخنرانی کنم که با اصرار خودم موفق شدم ،برای مردم عملکردم را ارائه دهم.

در همین رابطه با اعضای اصلاح شورای شهر یاسوج تماس گرفتیم از صحت و سقم صحبت های زهرا زمانی و ادعای اصلاح طلبی وی مطلع شویم.

سعید پایدار به فصلی نو،گفت: اول اینکه پارک بانوان طرح خانم زمانی نبود و ایشان اصلا تا زمانی که شهردار یاسوج پیشنهاد پارک بانوان را برای شورای شهر ارسال نکرده بود اطلاعی از پارک بانوان نداشتند ،بنابراین ادعای پارک بانوان کذب محض است.

پایدار در ادامه بیان کرد: اینکه بیان شده است که حقوق و مزایا دریافت نشده است نیز کذب محض است و ما حقوق مزایا حتی بیتر از آنچه که می بایست ،دریافت کردیم.

سعید پایدار ادامه داد: اگر خانم زمانی طرح پارک بانوان را ارائه داده است،سند مکتوب ارائه دهد که شماره دبیرخانه خورده باشد و در شورای شهر به نام ایشان مطرح شده باشد،اگر اینطور باشد من هم می توانم بگویم ۱۰۰ طرح ارائه دادم در صوتیکه ارائه طرح باید مستند باشد.

عضو اصلاح طلب شورای شهر یاسوج گفت: خانم زمانی به اسم اصلاح طلبی به شورا راه پیدا کردند و فقط یک ماه همرا با اصلاح طلبان بود اما بعد از آن به طیف اصولگرایان پیوست.

سعید پایدار اضافه کرد:ایشان در سال اول شورای شهر برای انتخاب رئیس شورای شهر به آقای وظیفه شناس رای دادند و در این ۴ سال هیچ زمان همراه و موافق طیف اقلیت که همان اصلاح طلبان ،نبودند.

پایدار گفت: اگر منظور خانم زمانی از همراهی با اصلاح طلبان شورا،ما بوده ایم که شدیدا تکذیب می شود ،من فکر می کنم ایشان اصولگرایان را با اصلاح طلبان اشتباه گرفته اند.

در همین زمینه دیگر عضو اصلاح طلب شورای شهر یاسوج گفت: ایشان به هیچ عنوان در شورای شهر یاوج مشی اصلاح طلبی نداشته اند.

سرافراز اردشیری ادامه داد: خود ایشان در مصاحبه ای که چند ماه پیش با سایت فصلی نو داشته اند ،در پاسخ به اظهارات من گفتند که اگر من جز اعضای اقلیت شورا بودم ،جرا الان با رای شورا نایب رئیس شورا هستم.

اردشیری با بیان اینکه اعضای شورای شهر یاسوج همه   حقوق و مزایای خود را دریافت کرده اند گفت: پارک بانوان هنر خانم زمانی نبود بلکه این پارک نتیجه هم اندیشی اعضای شورا بوده است.

علی علی پور دیگر عضو اصلاح طلب شورای شهر یاسوج ،ضمن تایید صحبت های پایدار و اردشیری بیان کرد: ضمن احترام به خانم زمانی باید بگویم ایشان طی این ۴ سال هیچگاه ما را همراهی نکردند.

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=3515

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: