فصلی نو ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل استان خبر داد. به گزارش فصلی نو استان کهگیلویه و بویراحمد ، محمد کاظم نظری یکشنبه شب در نشست پدافند غیر عامل استان افزود: تحقق این طرح به ارتقای ظرفیت ها و شاخص ها در حوزه پدافند […]

فصلی نو ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل استان خبر داد.

به گزارش فصلی نو استان کهگیلویه و بویراحمد ، محمد کاظم نظری یکشنبه شب در نشست پدافند غیر عامل استان افزود: تحقق این طرح به ارتقای ظرفیت ها و شاخص ها در حوزه پدافند غیر عامل استان کمک می کند.

نظری با بیان اینکه باید ظرف مدت ۱۵ روز همه قرارگاه ها و کارگروه ها گزارش عملکرد خود را به ستاد ارائه دهند، ابراز داشت: در حوزه پدافند غیر عامل باید توسعه ظرفیت ها را داشته باشیم.

نظری با اشاره به حوزه اعتباری خاطرنشان کرد: در قالب “بند ز” نیز ظرفیت هایی برای استفاده از منابع اعتباری در حوزه پدافند غیر عامل دیده شده است و دستگاه ها عملکرد خود در این بخش را نیز گزارش دهند.

وی افزود: در قوانین دستگاه ها نیز منابعی برای ارتقای ظرفیت پدافند غیر عامل دیده شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خواستار نظارت بهتر نظام مهندسی در چارچوب های مورد نظر شد و ابراز داشت: همچنین گزارش جامعی از وضعیت شهرها و مناطق مختلف استان و شهرهای با آسیب پذیری بیشترتوسط نظام مهندسی تهیه و ارائه شود.

نظری بر تقویت جلسات پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: با تعیین مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری روند برگزاری جلسات نظم بهتری خواهد گرفت.

نظری افزود: پدافند غیر عامل از سیاست های جدی و مهم نظام است و باید دستگاه ها عملکرد مطلوبی در این حوزه داشته باشند.