هشدار جدی مسئولان درمانی کهگیلویه و بویراحمد به مردم/ «کرونا» بیش از همیشه بوی مرگ می‌دهد!

فصلی نو ، در آخرین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، رئیس بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج، همان جایی که در صف اول و سنگر نخست مبارزه با کرونا قرار دارد، حرف های مهمی زد و خطر را دوباره برای مردم استان یادآور شد.

به گزارش فصلی نو ،بیماری کرونا همچنان در کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت می‌تازد و جان انسان ها را می‌گیرد و در این بین برخی افراد هنوز به عمق فاجعه کرونا پی نبرده‌اند.

متاسفانه تا هنگامی که مرگ در خانه مردم را نزند و جان یکی از عزیزان آنها را نگیرد، عبرت نمیگیرند و قبول ندارند که این ویروس کشنده به هیچ کس رحم نخواهد کرد.

در آخرین نشست ستاد استانی کرونا رئیس بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج همان جایی که در صف اول و سنگر نخست مبارزه با کرونا قرار دارد حرف های مهمی زد و خطر را دوباره برای مردم استان یادآور شد.

سعید جاودان سیرت به دامان مردم متوسل شد و از آن ها خواست تا برای عبور از این وضعیت فوق خطرناک بیش از پیش رعایت دستورات بهداشتی را داشته باشنند.

در گزارشی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاون بهداشتی و همچنین رئیس بیمارستان دکتر جلیل داشتند به وضعیت خطرناک همراه با کمبود امکانات اشاره کردند که مردم باید از این احساس خطر مسوولان ارشد درمانی استان درس گرفته باشند و بدانند که کرونا برای گرفتن جان مردم فقیر و غنی و مسوول و غیر مسوول و شهری و روستایی نمی‌شناسد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12718

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: