فصلی نو ، در پی درج یک خبر و اظهارات احسان دانشی در خصوص بحث های مطرح شده (اینجا بخوانید) در فصلی نو ، فعال سیاسی اصلاح طلب نسبت به اظهارات دانشی واکنش نشاان داد . به گزارش فصلی نو ، سید رضا عسکری در خصوص اظهارات احسان دانشی مطالبی در قالب یک پیام به […]

فصلی نو ، در پی درج یک خبر و اظهارات احسان دانشی در خصوص بحث های مطرح شده (اینجا بخوانید) در فصلی نو ، فعال سیاسی اصلاح طلب نسبت به اظهارات دانشی واکنش نشاان داد .

به گزارش فصلی نو ، سید رضا عسکری در خصوص اظهارات احسان دانشی مطالبی در قالب یک پیام به این رسانه ارسال کرد که در زیر می خوانید .

شورای هماهنگی و مجمع اصلاح طلبان در زمان انتصاب آقای احسان دانشی توسط آقای خادمی از اساس تشکیل نشده بودند، (تبدیل حکم سرپرستی ایشان به بخشداری اردیبهشت ۹۳ صورت گرفته ،ولی شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان شهریورماه و مجمع آذرماه ۹۳ تشکیل شدند).

جناب آقای دکتر خادمی هم در دوسال اول مسئولیتشان انتصاب فرمانداران و بخشداران را بامشورت نمایندگان انجام دادند و با اصلاح طلبان مشورتی نداشتندو ازسال سوم بدلیل فراهم نمودن مقدمات سفر رئیس جمهور به سمت مجموعه اصلاح طلبان گرایش پیدا کرده و به تدریج با اصلاح طلبان تعامل نمودند .

انتصابات جناب آقای دکتر احمدی هم فقط با نظر و هماهنگی نمایندگان صورت گرفته (چون ایشان تاکنون همه انتصابات دولت دوم رابانمایندگان بسته و ستاد دکتر روحانی را نادیده گرفته اند)و همانطور که قبلا هم اعلام کردم انتصابات دولت دوم دست پخت استاندار ونمایندگان بوده و دخالتی دراین انتصابات نداریم،بنابراین دراین رابطه استاندار ونمایندگان پاسخگو هستند.

با احترام.
عسکری ۱/ ۱۲/ ۹۷