فصلی نو ،سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این روستاها آنتن دهی دارند اما اینترنت ندارند و نبود اینترنت به دلیل عدم دسترسی به تجهیزات است.

به گزارش فصلی نو ، در روزهای گذشته خبری از عدم آنتن دهی و همچنین عدم پوشش اینترنت در روستاهای شمال غربی بخش کبگیان شامل گردوه، بطاری، ساران، میان تنگان، حوزه چناروسرچنار، موگر با جمعیتی بیش از۱۰هزارنفردامنه درج شد(اینجا را بخوانید).

در همین رابطه مدیر عامل شرکت مخابرات کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگاران گفت: نقاط مختلفی از کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که پوشش اینترنت ندارد از طرفی همراه اول به قدر توان خود در حال کار است و اپراتورهای دیگر نظیر ایرانسل و رایتل هم به نوبه خود برای پوشش اینترنت فعالیت دارند.

محمد هادی امیری بیان کرد: این روستاها آنتن دهی دارند اما اینترنت ندارند و نبود اینترنت به دلیل عدم دسترسی به تجهیزات است، که تلاش داریم با وجود شرایط کرونا و تحریم از طریق همراه اول مشکلات اینترنت این مناطق را حل کنیم اما زمان دقیقی برا حل آن مشخص نیست.

وی گفت: مشکلات اینترنت این روستاها به اطلاع وزارت خانه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طریق جلسات هفتگی منعکس می شود و در حال حاضر در برخی از مناطق استانمسئولان مربوطه در حال کار و تلاش برای حل مشکلات اینترنت هستند.

گفتنی است با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت دسترسی به اینترنت برای استفاده از سامانه شاد و همچنین خطرات حضور دائمی دانش آموزان در کلاس های درس در شرایط کرونا، می طلبد در سریع ترین زمان ممکن مشکلات اینترنت مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد خصوصا روستاهای شمال غربی بخش کبگیان در دستور کار قرار گرفته تا دانش آموزان به واسطه نبود اینترنت و عدم دسترسی به سامان شاد دچار افت تحصیلی نشوند.