پذیرش تالارهای عروسی نباید بیش از ۳۰ درصد باشد / تذکر به رستوران ها و بیرون برها

هفتادوپنجمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا،ریاست دکتر احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد ب شهرستان بویراحمد برگزار شد

به گزارش فصل جنوب به نقل از  روابط عمومی شهرستان بویراحمد دکتر محمد یزدانپناه رئیس مرکز بهداشت دامیده بویراحمد، در آغاز این جلسه آماری از فعالیتهای واکسیناسیون کوید ۱۹ را اعلام کرد.

دبیر ستاد کرونایی شهرستان بویراحمد افزود تاکنون ۳۹۱۳۹ دوز واکسن دریافت و تا این لحظه در ۱۸پارت ۳۶۱۲۱ دوز واکسن تزریق و حدود ۹۸% در سامانه ثبت شده که رضایتمندی مردم را از روند واکسیناسیون نشان می دهد. وی ادامه داد تا به امروز کادر بهداشت و درمان، همکاران فوریتهای پزشکی، بهزیستی، بیماران خاص(سرطانی- ضعف سیستم ایمنی- ام اس- دیالیز – هموفیلی- جانبازان بالای ۲۵درصد- نظام پزشکی و کلیه ی دانشجویان مربوط به علوم پزشکی)، عده ای در نوبت اول و عده ای در هر دو نوبت واکسن دریافت کردند. لازم به ذکر است هر دانشجوی علوم پزشکی از هر شهری وارد یاسوج شود واکسن دریافت می کند.

دبیر ستاد کرونا (دکتر محمد یزدانپناه) ادامه داد: هم اکنون برای شهرها افراد بالای ۶۰ سال و روستاها و عشایر بالای ۵۵ سال واکسناسیون انجام می گیرد و از هفته آینده دریافت واکسن به صورت انبوه خواهیم داشت و هیچ مشکلی از لحاظ کمی و کیفی واکسن نخواهیم داشت .

وی ادامه داد:  تشکر ویژه ای از مجموعه ی شهرداریهای یاسوج در قبال همکاری ویژه ای که با ستاد کرونا داشته اند داریم.

ایشان افزودند مشاهده شده که پذیرش تالارهای عروسی از۳۰درصد تعریف شده بیشتر می باشد اگر با این وضع ادامه پیدا کند، وضعیت کرونای استان حّادتر خواهد شد.

دکتر احمدی فرماندار بویراحمد در این جلسه به وضعیت تالارها و باغهای تنگ مهریان پرداخت که این باغها و تالارها مجوز عروسی ندارند چرا که در مسیر تردد سرعت بالای خودروها قرار دارند و مشاهده شده هفته گذشته سه تصادف منجر به مرگ در مسیر این تالارها وجود داشته، که باید چاره اندیشی شود و ایشان خواستار نظارت دقیق تر بر فعالیت تالارها بوده.

رئیس ستاد کرونای شهرستان بویراحمد ادامه داد که روزهای آینده جلسه ای با کلیه رؤسای اتحادیه های صنوف خواهیم داشت، چرا که مشاهده شده رستوران ها و بیرون برها و… از میز پذیرایی برای مشتریان استفاده می کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14788

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: