فصلی نو ، در پی درگذشت مرحوم حاج شیر احمد افشون خانواده وی با ارسال یک پیام مراتب قدردانی خود را از عموم مردم اعلام کردند . به گزارش فصلی نو ، در این پیام آمده است: «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی او چه […]

فصلی نو ، در پی درگذشت مرحوم حاج شیر احمد افشون خانواده وی با ارسال یک پیام مراتب قدردانی خود را از عموم مردم اعلام کردند .

به گزارش فصلی نو ، در این پیام آمده است:
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی او چه کنیم اما وفایش به ما آموخت که محبت‌های بی منت و بی صدای او را که جاودانه در جان زندگی‌مان سبز است، فراموش نکنیم. اما باز هم او بود که این بار با رفتنش همه بستگان، دوستان و آشنایان را به غم و اندوه برد .

و همه به وسعت قلب‌هایتان آمدید و در مراسم
روانشاد حاج شیر احمد افشون ،با قطره اشکی، ارسال متن تسلیت یا نثار تاج گل، قلب‌های مهربانتان را بر روی اندوهمان گشودید.

بدینوسیله از کلیه سروران گرامی،مردم مهربان ،همکاران ،استاندار محترم و معاونین ،فرمانداران شهرستان های استان و مدیران استانی و شهرستانی که در پی درگذشت پدر مهربانمان هم‌آوایی نموده و ما را مورد تفقد قرار داده و موجبات تسلی و تشفی آلام جانکاهمان گردیده‌اند صمیمانه و بی حد و عد، سپاسگزاریم خاضعانه‌ترین سپاس‌ها و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می‌کنیم

محبت و صفایتان را ارج می‌نهیم و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می‌کنیم و آرزومندیم زنجیر عشق و محبت یاران، هرگز از هم نگسلد.

از طرف خانواده افشون