پیام غلام محمد زارعی بمناسبت گرامیداشت تاسیس بنیاد شهید

بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوافی سَبیل ِاللّهِ امواتا ًبَل احیاءِ عندَربِّهِم یُرزَقون

۲۲ اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ،به عنوان روز بزرگداشت یاد شهیدان و روز شهدا نام گرفته است . بدون شک مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) در رهبری این انقلاب بزرگ ، احیاء اسلام ناب محمّدی(ص) و مهمترین ویژگی آن یعنی احیاء فرهنگ شهادت و ایثارگری بود. در دین مبین اسلام و تفکر شیعی، یکی از برترین و بزرگترین پیروزی ها و بالاترین مقام ها رسیدن به فیض عظمای شهادت است ،چرا که شهید با فداکارى و از خودگذشتگى جامعه را براى دیگران مساعد و آماده زندگی مى کند.
پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و سال های پس از پایان دوران دفاع مقدس، خوشبختانه هنوز روحیه جهادگری و شهادت طلبی به شکل بسیار مناسبی در مردم وجوانان مومن ایران اسلامی وجود دارد. روحیه شهادت طلبی با رشادت و حضور جوانانی که برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) در قامت آمران به معروف و ناهیان از منکر و مدافعان حرم در جنگ با اندیشه های افراطی و تکفیری در حال گسترش است.
همه ما مدیون شهدا و خانواده بزرگ ایثارگران انقلاب اسلامی هستیم و وظیفه داریم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به مسائل خانواده‌های شهدا به عنوان بهترین حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی گام برداریم.
اینجانب به نمایندگی از مردم ولایتمدار شهرستان های بویراحمد ودنا، ضمن نثار درود خالصانه خویش به روح پر فتوح بنیان گذار جمهوری اسلامی و همه شهیدان انقلاب اسلامی و گرامیداشت این روز مهم، عظمت و سربلندی روزافزون اسلام و مسلمین و همه خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران را در پرتو توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف بویراحمد ودنا

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6355

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: