پیام قدردانی رئیس شورای شهر یاسوج از مردم

به نام یگانه هستی بخش

همشهریان فهیم و غیرتمند، مردم شریف و رشید شهر یاسوج

سلام و سپاس و عرض ادب این فرزند خدمتگزارتان نثار همت و کرامتی که دیگر بار بی دریغ و غیرت مندانه مبذول فرموده اید، در چهار سال گذشته که به یمن اعتماد شما در چهارمین دوره شورای اسلامی مرکز استان افتخار خدمت داشتم، خداوند ناظر و خود شما حاضر بوده اید که لحظه ای از انجام وظیفه بی منت و عاری از تعلل و تبعیض دریغ نکردم و بر عهدی که با شما بستم پایدار و وفادار ماندم و هرگز ذره ای عقب ننشستم، که شاید انتخاب و وثوق مجدد و بزرگوارانه­تان شاهد و پاداش همان است. اگر چه انجام وظیفه آن هم در قالب نهادی که حلقه اتصال بی واسطه و مداوم بین دولت و تک تک شهروندان است، مشکل و سخت می باشد ولی انصافاً در چهار سال گذشته همت بر آن بود تا سر حد امکان و توان، رضایت عامه مردم ملحوظ نظر باشد. انشاء الله تعالی در نظر است در آینده نیز با استفاده از تجارب گذشته، با حمایت دولت منتخب و مردم همچنان و بلکه بهتر باشد.

گرچه زبانم قاصر و بیانم نارساست که از حضورتان و از حماسه ای که آفریدید سخن به میان آورم ولی دریغ بود، این حقیر به سهم خود از کنار دریای بیکران مرحمت و وثوق مردم عزیز و بزرگوارمان، این همشهریان با لطف و عطوفت، بی سپاس و ادای احترام، بگذرم.

سپاس مردم عزیز، به خاطر محبت بموقع و بجایتان، درود ارگان های مجری انتخابات در وزارت کشور و شورای نگهبان، نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی، اطلاعاتی، قضایی و اصحاب رسانه که بستر چنین مهمی را با کمال بی طرفی و با صبر و حوصله فراوان ایجاد کردند.

عرض احترام ویژه تقدیم حضرت آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه و خبرگان رهبری که با اشراف و نظارت به موقع حلال مشکلات می باشند.

 

خدایا چنان کن سرانجام کار                         تو خشنود باشی و ما رستگار

 

خدمتگزار شما  سید هدایت اکبری

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج

و منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=3797

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: