کهگیلویه و بویراحمد در میان ۵ استان برتر در اجرای طرح نسخه الکترونیکی قرار گرفت

پیام اکبری افزود: پیشرفت در ثبت نسخ الکترونیک در کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه دوم امسال نسبت به سه ماهه اول ۲۳.۶ بوده است.

فصلی نو- بر اساس آخرین آمار دریافت شده از سازمان تامین اجتماعی کشور، کهگیلویه و بویراحمد و چهار استان دیگر در اجرای طرح نسخه نویسی به شیوه الکترونیکی پیشتاز بوده و در ثبت نسخ الکترونیکی پیشرفت چشمگیری داشته اند.

به گزارش فصلی نو ، مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس شاخص هایی از جمله تعداد پزشکان استان، تعداد پزشکان طرف قرارداد ثبت نام شده در سامانه الکترونیک، تعدادنسخ کاغذی و الکترونیک پزشکان، داروخانه ها و پاراکلینیک ها و مبلغ  نسخ کاغذی و الکترونیک داروخانه ها و پاراکلینیک ها در خصوص گسترش طرح نسخه الکترونیک رتبه این استان در سه ماهه نخست و دوم امسال به ترتیب ۸۷۳۱ و ۱۰۷۶۵ بوده است.

پیام اکبری افزود: پیشرفت در ثبت نسخ الکترونیک در کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه دوم امسال نسبت به سه ماهه اول ۲۳.۶ بوده است.

وی تصریح کرد: استان هایی همچون کردستان و اردبیل با اینکه امتیاز بیشتری نسبت به این استان دارند اما رشد زیادی در سه ماهه دوم امسال نداشته اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: استان های کردستان، اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و زنجان پنج استان برتر در زمینه طرح نسخه نویسی به شیوه الکترونیکی در کشور بوده اند.

ظرف ۲ سال گذشته این چهارمین بار است که مدیران و کارکنان مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به سبب خدمات رسانی مطلوب به بیمه شدگان و اجرای طرح های موفق کشوری مورد تقدیر مقامات ارشد این سازمان  قرار گرفته اند.  

۳۲۰ هزار نفر بیمه شده سازمان تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد ساکن هستند اما به بیش از ۳۵۰ هزار نفر خدمات ارائه می شود.

حدود ۴۶ درصداز جمعیت ۷۱۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه درمانی تأمین اجتماعی هستند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10728

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: