یادداشت مدیرکل سابق راهداری استان ؛جناب دکتر احمد زاده سکوتم را می شکنم تا نخبگان قضاوت کنند
- شناسه خبر: 33765
- تاریخ و زمان ارسال: 16 مهر 1402 - 05:40
سلام و درود میفرستیم به روح پر فتوح شهدا شهدای. صدر اسلام تاکنون و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم. علی الخصوص سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز استان کهگیلویه و بویر احمد در سال ۱۳۸۱وظیفه ساخت و نگهداری راههای روستایی از جهاد سازندگی به اداره راه محول شد و اینجانب که مسعول اداره طرح و مطالعات مسیر بودم نماینده اداره. راه در تحویل راههای روستایی از جهاد سازندگی بودم و جهاد سازندگی همان سنگر سازان بی سنگر که در روستاها عمران و ابادی از جهت جاده سازی و آب رسانی و برق کشی را انجام دادند و در جبههها حضور یافتند و عزیزانی که خون خود را نثار انقلاب نمودند در سال ۱۳۸۷که اینجانب به عنوان معاونت راه روستایی اداره راه استان معرفی شدم وقتی جهت سرکشی جاده روستای چین به تهلیون در شهرستان بویراحمد به طول ۱۳کیلومتر در حال اجرای آسفالت بود و وقتی. برای قرائت فاتحه بر سر قبر سردار سرافراز شهید نورالله یزدانپناه و قبر سه شهید عزیز برادران عدالت منش در روستای تهلیون رفتیم. و حتی بدون این که منتظر مجوز از وزارت راه باشم به تمام پیمانکاران راههای روستایی در سطح استان اعلام کردم که در مسیرهایی که جاده سازی و آسفالت میکنند هر جایی که گلزار شهد ای عزیز میباشد مسیرها و محوطه زیر سازی و آسفالت گردد حتی تا طول یک کیلومتر و در همان سالها که جهت سرکشی به راههای روستایی شهرستان کهگیلویه رفتم و بازدیدی از روستاهای برم سبز و اومو و کلگه زری و روستای موگر داشتم و قبر سه شهید عزیز شهید طیب و شهید خلف و شهید عبدی پور در آن مناطق بود و جاده از برم سبز تا او مو و کلگه زری تا موگر زادگاه شهید طیب به طول ۱۰کیلومتر بود و در سال ۱۳۹۰,جاده و پلهای آن مسیر را در دستور کار قرار دادم و از اداره طرح و مطالعات مسیر خواستم که نقشه و برآورد جاده و پل روستای شهید طیب را آماده کنند و در زما ن
معاونت اینجانب نقشه پل ۱۹۸متری با ۸دهانه ۲۲/۵متری آماده شد و در زمان مدیریت دکتر احمد جمشیدی شرایط مناقصه آماده شد و با شروع مدیریت مهندس بیدار پور و ادغام راه و مسکن و تشکیل اداره راه و شهرسازی اینجانب تا چند ماه بعد معاون بودم و پروژه پل شهید طیب به مناقصه رفت و در تاریخ ۱۳۹۱/۵/۲۱ قرار داد ی با شرکت مهندسی عمران آریا فولاد بسته شد و در همان زمان. دو معاونت راه روستایی و معاونت فنی از چارت خارج گردید و معاونت ساخت و توسعه راهها تشکیل شد و اینجانب به عنوان مسعول اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره راه و شهرسازی انجام وظیفه نمودم و مستقیما پیگیر پروژه های راههای روستایی و ساخت آن پل بودم و در اواخر سال، ۱۳۹۲به عنوان مسعول کارهای امانی اداره راه و شهرسازی معدفی شدم که در سر تا سر نقاط استان کارهای امانی را راه انداختم و در اواسط سال ۱۳۹۳ اینجانب به عنوان مدیر پروژه و ناظر عالی محورهای مواصلاتی یاسوج شیراز و یاسوج اصفهان و یاسوج سیسخت و پل ۱۰۰متری تل گاه با ۳۲شمع ۳۰متری از صفر شروع تا بهره برداری انجام وظیفه نمودم و تا شهریور سال ۱۴۰۰انجام وظیفه نمودم , و از شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان معاونت فنی و راه روستایی اداره راهداری استان معرفی شدم و مجددا شبانه روز پیگیر پروژه ها و برآوردها و انجام مناقصات بودم و در ۱۴۰۰/۸/۲۴که با حفظ سمت سرپرست راهداری استان شدم و با بازدید مجدد از تمام پروژه ها و این پروژه پل شهید طیب مشاور برارمان اشل را خواستم و چون این پل به صورت عابر پیاده اجرا شده بود از مشاور خواستم که با تقویت ۸ ستون ساخته شده و پل را تبدیل به سواره رو با عرض ۲/۴متر نماید و برآورد ونقشه ها آماده شد و پروژه به مناقصه رفت و در همان زمان ماشین آلات راهداری و ماشین آلات شرکت نفت گچساران به صورت امانی شروع به عملیات خاکبرداری و خاکریز و تراکم و تهیه مصالح زیر اساس و اساس نمو دیم و در حالی که دستگاهها شروع به کار شده بودند باحضور دکتر حاجی زاده و مدیران استانی و فرمانداران محترم کهگیلویه و امام جمعه ها کلنگ جاده و آن پل که تقریبا پیمانکار مشخص شده بود زده شد و با پیگیری مسعولین بخصوص استاندار محترم از طرح هدف مند سازی یارانه ها مبلغ ۵۰میلیارد ریال تخصیص نقد به راهداری استان واریز شد که در آن چهار ماه مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال در بحث هدفمند سازی یارانه ها و محرومیت زدایی ۲۲۰, میلیارد ریال و سفر ریاست محترم جمهور به استان نزدیک به ۴۵۰میلیارد و مبلغ ۶۰میلبارد ریال اعتبارات نفت و—- که در مدت این چهار ماه پیگیر اعتبارات مصوب شده بودم و در ۱۴۰۰/۱۲/۲۴که آقای محمدی مدیر کل شدند و اینجانب معاون بودم در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۹ قرارداد پل شهید طیب با مبلغ ۱۲۰میلیارد ریال با شرکت شایگان برج هیراد با مدیریت مهندس احسانی بسته میشود و خدا را شکر فکر کنم به زودی پروژه مورد بهره برداری قرار میگیرد و جا دارد از تمام دست اندر کاران ساخت این پل از سال ۱۳۹۰تا الان تشکر نمایم شهید هدایت الله طیب در ۱۴مرداد ۱۳۳۳در روستای موگر از توابع شهرستان لنده متولد میشود ودر ۱۳۵۶/۶/۱۵ برای ادامه تحصیل به آمریکا میرود و با شروع جنگ به وطن بر میگردد .
با شرکت در جبهه جنگ در پنجمین روز فروردین سال ۱۳۶۱در عملیات فتح المبین در منطقه رقاقیه جان وخون خود را نثار نظام مقدس جمهوری اسلامی مینماید روحش شاد و یادش گرامی باد در قسمتی از وصیت نامه دانشجوی شهید هدایت الله طیب میخوانیم ((خدایا نکند ثمره جنگ یاران مان به چنگ فرنگی مسلکا ن افتد نکند خونین کفنان در غربت بمیرند تا خوش باوران غربزده کام گیرند نه هرگز —–)). و سلام و درود میفرستیم بر روح پرفتوح ۷۶دانشجوی شهید استان کهگیلویه و بویر احمد شهید هدایت الله طیب و شهید اسدالله عنبری و شهید عینالله دهراب پور و ۷۳شهید عزیز دیگر روحشان شاد و قرین رحمت الهی باد. ما ها مدیون خون شهدا هستیم و من و ما مسعولین گردن فرازی نکنیم. که جاده یا پل ساختیم آنهایی که راه زندگی و فلسفه شهادت را به ما آموختند راست قامتان و جاودانان روزگار هستند انشالا که هدف همه مسئولین در هر جایگاهی باشند فقط خدمت باشد.
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد