۴ کشته و ۷ مصدوم در پی دو فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان
۴ کشته و ۷ مصدوم در پی دو فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان

فصلی نو ،رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از ۴ کشته و ۷ مصدوم در پی دو فقره تصادف در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد. به گزارش فصل جنوب ،جهانبخش وحدت نژاد گفت: امروز ساعت ۲۰:۲۵ طی برخورد خودرو سواری پژو پارس با عابر پیاده در جاده مواصلاتی یاسوج به سمیرم، منطقه توت […]

فصلی نو ،رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از ۴ کشته و ۷ مصدوم در پی دو فقره تصادف در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش فصل جنوب ،جهانبخش وحدت نژاد گفت: امروز ساعت ۲۰:۲۵ طی برخورد خودرو سواری پژو پارس با عابر پیاده در جاده مواصلاتی یاسوج به سمیرم، منطقه توت نده، و در همین لحظه برخورد کامیون خاور با پژو پارس که با عابر پیاده برخورد کرده بود، متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده، راننده پژو پارس در دم جان سپرد و عابر پیاده با یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی اظهارکرد: ساعت ۲۱:۵۱ دقیقه طی ماموریت دوم که به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ یاسوج اعلام شد، مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور مواصلاتی یاسوج به بابامیدان، منطقه کوشک بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

جهانبخش وحدت نژاد بیان کرد: متاسفانه ۳ نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات در دم جان سپرد و ۶ نفر از سرنشینان هر دو خودرو پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.