۶۰ هزار مکان شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد پلاک و کد پستی است

hasanzadeh

فصلی نو، مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد از نصب کدپستی ۱۰ رقمی در ۸۰ هزار مکان در استان خبر داد.
به گزارش فصلی نو، جمال حسن‌زاده در نشست خبری در جمع خبرنگاران با تسلیت ماه محرم و گرامیداشت ۱۷ مهر روز جهانی پست اظهار کرد: پست استان کهگیلویه و بویراحمد در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اقدامات مهمی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در سال جاری پروژه  G.NAF یا ساماندهی یکپارچه آدرس ایرانیان  بوده که انجام این پروژه موجب ارائه خدمات مطلوب به مردم می‌شود.

مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پست استان در سال گذشته رتبه دوم کشور را در اجرای این پروژه کسب کرد، افزود: اجرای این پروژه بحث بهنگام سازی و بروزرسانی کلیه نقاط شهری و روستایی مدنظر است.

این مسئول با اشاره به نصب پلاک و کد پستی ده رقمی گفت: ۶۰ هزار مکان شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد پلاک و کد پستی است که باید پلاک و کد پستی آنان نصب شود.

حسن‌زاده بیان کرد: قرار شد کد پستی ده رقمی در شهر یاسوج  پایان شهریور، شهرستان‌های استان تا پایان آذر ماه و سایر مناطق استان تا پایان سال جاری انجام شود.

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه خدمات الکترونیکی طراحی و اجرای فیبر نوری بود که خدمات از طریق فیبر نوری به مردم ارائه می‌شود.

وی راه‌اندازی اولین دفتر خدمات الکترونیکی پست هوشمند در مرکز استان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری دانست و بیان کرد: تحویل کارت ملی هوشمند، اخذ خدمات عوارض خودرو، اخذ خدمات اظهارنامه مالیاتی و دیگر خدمات در دفتر خدمات الکترونیکی ارائه می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: ۱۴۰ هزار مکان تجاری و مسکونی در استان وجود دارد که تاکنون در ۸۰ هزار مکان پلاک و کدپستی نصب شده و ۶۰ هزار پلاک تا پایان سال نصب می‌شود.

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه ۲۳۶ واحد پستی در استان وجود دارد، بیان کرد: ۱۶۳ نمایندگی پستی، ۳۳ دفتر پیشخوان فعال، ۳۲ دفتر  IT روستایی و ۸ واحد پست شهری در استان وجود دارد.

مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به ارسال مرسولات پستی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۲۷۲ هزار مرسولات پستی از طریق پست استان صادر شده است.

حسن‌زاده اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده شهرداری یاسوج می‎بایست تا پایان شهریور و شهرداری گچساران و دهدشت تا پایان آذرماه و سایر شهردارهای تا پایان سال نسبت به نصب پلاک کد پستی و نامگذاری معابر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج بنا به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار تاکنون به تعهدات خود در این زمینه عمل نکرده است عنوان کرد: طبق مصوبه هیئت وزیران شهرداری‌ها موظف به نصب کدپستی و نامگذاری معابر هستند.

حسن‌زاده از افتتاح پروژه فیبر نوری در راستای توسعه خدمات الکترونیکی خبر داد و افزود: این پروژه با وجود پیگیری‎های مستمر و مجدانه در اردیبشهت آغاز و در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل شرکت پست کهگیلویه و بویراحمد همچنین از راه‎اندازی اولین دفتر خدمات الکترونیکی پست هوشمند در بلوار عدل یاسوج خبر داد و گفت: با پیگیری‎های انجام شده از طریق شرکت ملی پست این پروژه در کمتر از سه ماه به اتمام رسید و هم اکنون خدمات مطلوبی به مردم ارائه می‌کند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=2205

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: