یزدانپناه افزود: در طرح تحول سلامت، توجه خاصی به سلامت مردم شد به گونه‌ای که سلامت در این دولت از اولویتهای آخر در اولویت دوم تا سوم مطرح شد.

فصلی نو- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی شش سال گذشته و در دولت تدبیر و امید، ۸۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد.

به گزارش فصلی نو، پرویز یزدانپناه افزود: در سال نخست اجرای طرح تحول سلامت، ۱۰ تا ۱۱ میلیارد تومان صرف هتلینگ بیمارستانها در استان شد.

وی بیان داشت: کلینیک‌ها نیز در دهدشت و گچساران شروع به احداث شدند و منابع خوبی نیز برای کلینیک یاسوج به دانشگاه پرداخت شد.

یزدانپناه افزود: تا قبل از دولت تدبیر و امید، وضعیت بیمارستانها، کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد نامناسب و نابهنجار بود.

وی اظهار داشت: استان، در گذشته در همه قسمتهای مختلف چه در فضاهای فیزیکی و چه در تجهیزات پزشکی، نیروی انسانی و پزشک متخصص دارای ضعف‌های فراوانی بود.

یزدانپناه افزود: در طرح تحول سلامت، توجه خاصی به سلامت مردم شد به گونه‌ای که سلامت در این دولت از اولویتهای آخر در اولویت دوم تا سوم مطرح شد.

وی افزود: منابع خوبی نیز به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اختصاص داده شد.

یزدانپناه اظهار داشت: در گذشته و قبل از طرح تحول سلامت، اولین مسئله‌ای که وجود داشت، فضای فیزیکی بود که اقدامات مؤثری نیز در این راستا انجام شد.

وی افزود: فضاهایی همچون کلینیک‌ها، مراکز غربالگری، زایشگاهها و بیمارستانها بهسازی و احداث شدند و این امر خود زمینه را برای خدمت رسانی بیشتر پزشکان فراهم کرد.

یزدانپناه اظهار داشت: در گذشته تجهیزات پزشکی در کلینیک‌ها و بیمارستان‌های استان، بسیار محدود بود و تجهیزات فرسوده شده بودند اما در طرح تحول سلامت تجهیزات به روز شدند و این امر سبب شد که پزشکان در خدمات رسانی به مردم بهتر عمل کنند.