پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت فرارسیدن” عید سعید فطر”

فصلی نو،مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطرپیامی صادرکرد.

به گزارش فصلی نو در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای زدودن زنگارهای گناه و انحراف و جهالت از دل ها و جان ها در طول ماه مبارک رمضان است. عید فطر برای آنان که رمضان را آنگونه که شایسته است درک کرده اند، روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس است و روز شکر به درگاه الهی به خاطر آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود.

بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می فرمایند: عید واقعى آن وقتى است که انسان رضاى خدا را به دست بیاورد، درون خود را اصلاح کند… . مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز می فرمایند: «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند».

اینجانب، باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مسلمین جهان، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.
سید عبدالحسین افتخاری
مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=4099

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: