فصلی نو، بر اثر آتش سوزی، جنگل های بویراحمد در سرنجل کل طعمه حریق شدند. فرمانده حفاظت جنگل ها و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به فصلی نو گفت:حدود ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز طی گزارشات مردمی ،مبنی بر آتش سوزی جنکل های سرنجل کل از توابع […]

tmp_4443-images1240011601

فصلی نو،

بر اثر آتش سوزی، جنگل های بویراحمد در سرنجل کل طعمه حریق شدند.

فرمانده حفاظت جنگل ها و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به فصلی نو گفت:حدود ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز طی گزارشات مردمی ،مبنی بر آتش سوزی جنکل های سرنجل کل از توابع شهرستان بویراحمد ،ماموران حفاظت از جنگل های استان بلافاصله در محل آتش سوزی حاضر شدند و در بدو حضور متوجه یک زن و مرد شدند که سراسیمه قصد فرار از محل آتش سوزی داشتند.

سرهنگ برزمند در ادامه اظهار کرد:با دستگیری این زن و شوهر و اعتراف سریع این دو نفر متوجه شدیم که زن و شوهر که برای کشت عدس در زمین زراعی خود حضور داشتند.

برزمند گفت:این زن و شوهر با اعتراف به اینکه قصد داشتند چایی برای مصرف تهیه کنند سهل انگاری کرده و دامنه آتش سوزی ناشی ار تهیه چایی ،به جنگل ها کشیده شد .

وی با اعلام اینکه زن و شوهر مذکور تحویل مقامات قضایی داده شدند تصریح کرد :بنا بر اعتراف صریح این دو نفر و طبق قانون ما زن و شوهر را تحویل مقامات قضایی دادیم.

معاون حفاظت از جنگل ها و منابع طبیعی استان در رابطه با مساحت جنگل های طعمه حریق آتش سوزی عصر امروز گفت:با توجه به اینکه باید برای محاسبه دقیق دستگاه جی پی اس وجود داشته باشد در حال حاضر آمار دقیقی در دسترس نیست اما انشالله تا ظهر فردا مساحت دقیق آتش سوزی امروز جنگل های بویراحمد را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.