آثار برترجشنواره فیلم کوتاه “کرونا” معرفی شدند

فصلی نو-بهترین آثار جشنواره مجازی سراسری تولید فیلم کوتاه حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با شعار در خانه بمانیم توسط کارشناسان انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری با بیان این خبر گفت:این جشنواره به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به صورت مجازی ، با موضوعات در خانه می مانیم،کرونا و ایثار اجتماعی،کرونا و حقوق مردم،کرونا و همبستگی ملی، کرونا واخلاق اجتماعی،کرونا و خانواده برگزار شد.

اکبر آیین اظهار داشت:از طریق فضای مجازی و رسانه ها طی فراخوانی هنرمندان را دعوت به تولید فیلم کوتاه در قالب مستند،داستانی ،انیمیشن و موشن گرافیک نمودیم.

آیین افزود: در مجموع تعداد ۱۸ اثر از سراسر کشور به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که پس از کارشناسی توسط کارشناسان ۱۰اثر در قالبهای مختلف به عنوان آثار برتر برگزیده و انتخاب شدند.

وی با اشاره به اثار انتخاب شده تصریح کرد:دو اثر استاپ موشن “چرت و پرت”و “کرونا” به کارگردانی رضا پورزارعی از تهران ، انیمیشن “یک اتفاق ساده” از نفیسه خوانساری از فارس و فیلم کوتاه “به یاد آنها” به کارگردانی زهرا یزدانی از مشهد و همچنین فیلمهای کوتاه “خواهش” و “اشکهای یک پدر” به کارگردانی سید جواد هادی اصل ،”پاکبان ضد ویروس نیست” و کلیپ “کرونا” از سعید کریمی ،کلیپ “انقلاب از ابتدا تا کنون” از رضا دانش پژوه و موشن گرافیک “کرونا” از حمید شیر مردی از جمله اثار انتخابی جشنواره تولید فیلم های کوتاه حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمدبودند.

آیین اضافه کرد:حوزه هنری باهمه آثار انتخاب شده قرارداد تولید امضاء نموده و هزینه تولید آن به حساب صاحبان آثار پرداخت شده است.

WhatsApp Image 2020 04 21 at 12.16.45

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11565

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: