آثار تبلیغاتی با ابعاد بیشتر از ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر ممنوع است

بر اساس تبصره ۵ ماده ۶۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها وطرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه ای، مقوایی، فلزی ویا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر ممنوع است.

سید محمد کاظم نظری  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با توجه به نزدیک شدن ایام تبلیغات  نامزدهای شورای اسلامی گفت: مدت فعالیت تبلیغاتی برای کلیه نامزدها یکسان است و هشت روز قبل از رآی گیری آغاز میشود و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رآی ادامه خواهد داشت.

فرماندار بویراحمد اعلام کرد: بر اساس تبصره ۵ ماده ۶۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها وطرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه ای، مقوایی، فلزی ویا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با اشاره به تبصره ۲  از ماده ۶۲ قانون انتخابات گفت: شهرداری ها می توانند با استفاده از امکانات محلی، محلهای مناسبی را برای الصاق ویا ارائه آثار تبلیغاتی تعیین  نمایند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه نصب پوسترها صرفآ در محل های تعیین شده توسط شهرداری مجاز می باشد، اظهار کرد:  انتظار میرود از نصب پوسترها در سایر مکان ها و مخصوصآ از لطمه زدن به تابلوها و دیوار ساختمانها ومعابر سطح شهر خودداریشود.

نظری افزود: مطبوعات ونشریات در انتشار هرگونه مطلب در خصوص نامزدها مکلفند به نحوی اقدام نمایند که فرصت پاسخگویی برای نامزد در مهلت مجاز تبلیغاتی فراهم باشد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=3662

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: